اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار جنوب:

حضور بیش از 70 درصدی ملت در انتخابات دشمنان را مأیوس کرد

امام جمعه رودبار جنوب گفت: اما با وجود تبلیغات گسترده دشمنان، مردم فهیم کشورمان با حضور بیش از 72 درصدی در پای صندوق‌های ‌رأی دشمنان نظام را دوباره مأیوس کردند که این پیروزی برای کشورمان بسیار شیرین بود.

حضور بیش از 70 درصدی ملت در انتخابات دشمنان را مأیوس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار جنوب، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه رودبار جنوب اظهار داشت: در قرآن کریم حدود 140 آیه در رابطه با حضرت ولی‌عصر (عج) آمده است که پیشوایان و معصومان این آیات را تفسیر کرده‌اند که از جمله این موارد آیه 55 سوره نور است که در این آیه مسئله‌ای که مهم است و باید به آن توجه داشته باشیم، شرایط خلافت‌ و جانشینی است.

 وی افزود: خداوند سبحان بشر را خلق کرد و برای ارشاد و راهنمایی آن باید افرادی به عنوان جانشین خداوند در زمین باشند که بتوانند بشر را راهنمایی کنند که این افراد‌ ویژگی‌های برجسته‌ای مانند ایمان و عمل صالح دارند.

 گروهی بیان داشت: با توجه به این دو شرط در تاریخ شاهد‌ حکومت‌هایی بوده‌ایم که در رأس آ‌ن‌ها انسا‌ن‌های مؤمن‌ و صالح مانند انبیاء بزرگ الهی از آدم تا خاتم مؤمن در درجه اول به معنای واقعی شخص رسول‌الله قرار داشتند و تمام اعمال‌، کردار و رفتار آن‌ها بر اساس عمل صالح است.

وی عنوان کرد: پس از حکومت پیامبر‌ اکرم (ص)‌ و حضرت علی (ع) بعد از قرن‌ها در قرن بیستم‌ انقلابی به وجود آمد که اسم آن را جمهوری اسلامی گذاشتند و افرادی رهبری جامعه را به عهده گرفته‌اند که از دو شرط اساسی ایمان و عمل صالح برخوردار بودند.

 گروهی خاطر نشان کرد: یکی از خواسته‌های به حق رهبر عزیزمان از مردم خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود و دشمنان نظام هر چه در توان داشتند به کار بستند تا حماسه سیاسی تحقق پیدا نکند‌ اما با وجود تبلیغات گسترده مردم فهیم کشورمان با حضور بیش از 72 درصدی در پای صندوق‌های ‌رأی دشمنان نظام را دوباره مأیوس کردند که این پیروزی برای کشورمان بسیار شیرین بود.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه خاطر نشان کرد: شهید بهشتی یک انسان فرهیخته‌، برجسته‌، فقیه و عالم بود که هم قبل و پس از پیروزی انقلاب نقش مؤثری در نظام جمهوری اسلامی داشت و هفتم تیر که روز شهادت این شهید و 72 تن از ایران انقلاب است را روز قوه قضائیه نامگذاری کردند.

وی با تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت از همدلی و همکاری نامزدهای ریاست جمهوری تقدیر و از تمام مسئولان و مردم همیشه در صحنه خواست رقابت را کنار گذارند و با همدلی و همکاری رئیس جمهور منتخب را یاری کنند.

وی همچنین از شوراهای دوره قبل و جدید شهرستان رودبار جنوب تقدیر کرد و از تمام مسئولان ذیربط که با تلاش بی‌شائبه خود این انتخابات پرشور را برگزار کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/2655/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول