اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان قرچک اعلام کرد

ممنوعیت دریافت هرگونه وجه اضافی در هنگام ثبت‌نام از دانش‌آموزان

ستاد نظارت بر ثبت‌نام و پاسخگویی به شکایات با آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان در بخش قرچک تشکیل و بر نحوه نام‌نویسی دانش‌آموزان نظارت مستمر دارد.

ممنوعیت دریافت هرگونه وجه اضافی در هنگام ثبت‌نام از دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این ارتباط گفت: ‌اعضای ستاد به صورت منظم همراه با راهنمایان آموزشی به طور منظم از مدارس بازید و روند ثبت‌نام را پیگیری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مدارس، مراتب را به اداره آموزش و پرورش منعکس می‌کند.

هوشنگ کولیوند اظهار داشت: اطلاعیه‌های مربوط به ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان در سطح شهر نصب و تراکت‌های مربوطه نیز به کلیه مدارس ارسال شده است.

رئیس ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش آموزان قرچک تصریح کرد: ‌در این اطلاعیه‌ها علاوه بر یادآوری این امر که دریافت هرگونه وجه از سوی مدارس ممنوع می‌باشد، ‌شماره‌های پیگیری شکایات مردمی مربوط به منطقه قرچک و سازمان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به اطلاع عموم رسیده است.

کولیوند اظهار داشت: با توجه به تأکید وزیر آموزش و پرورش و نیز مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ارتباط با عدم دریافت وجه اضافی در هنگام ثبت‌نام، ‌در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد و در اجرای این امر کوتاهی نخواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از شهروندان قرچکی خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در هنگام ثبت‌نام، مراتب را با شماره تلفن‌های 36142087 کارشناسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و 36125423 دفتر پیگیری رئیس اداره آموزش و پرورش قرچک اطلاع دهند. 

انتهای پیام/2462/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول