اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه مدینةالرسول (ص) قزوین خبر داد

آغاز ثبت‌نام تابستانه دوره‌های آموزشی قرآن کریم در قزوین

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مدینةالرسول (ص) قزوین گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با لحن عربی و تجوید به روش نوین آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام تابستانه دوره‌های آموزشی قرآن کریم در قزوین

سلیمان بهاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در راستای فراگیر کردن فرهنگ انس با قرآن در جامعه ثبت‌نام دوره‌های آموزشی قرآن از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری آغاز شده است و تا ابتدای تیر ماه ادامه دارد.

بهاری با اشاره به هدف توسعه فرهنگ قرآن در بین اقشار مختلف در جامعه و ترویج برنامه‌های قرآنی اظهار داشت: ثبت‌‌نام دوره‌های آموزش قرآن کریم، در رده‌های مختلف سنی (چهار سال به بالا) برای برادران و خواهران در ‌این موسسه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌ها از اول تیر ماه سال جاری آغاز می‌شوند، اظهار داشت: از جمله برنامه‌های آموزشی در این دوره که در ایام تابستان برای علاقمندان برگزار می‌شود؛ می‌توان به دوره‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی، تجوید به روش نوین، مفاهیم‌، صرف و نحو اشاره کرد.

بهاری دوره‌های آموزشی صوت و لحن، حفظ، شرح و تفسیر نهج‌البلاغه، اخلاق، احکام و تربیت مربی حفظ قرآن کریم را از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مدینةالرسول (ص) برشمرد.

به گفته وی؛ آموزش نقاشی و آموزش حروف برای نونهالان از دیگر برنامه‌های این موسسه است.

مدیر‌عامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مدینة‌الرسول (ص) قزوین گفت: علاقمندان به شرکت در دوره‌های قرآن می‌توانند با مراجعه به آدرس قزوین خیابان رسالت جنب پیش دبستانی بهمن پلاک 35 و یا شماره تلفن 3351919 نسبت به ثبت‌ نام در این مؤسسه اقدام کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با برپایی این دوره‌ها گامی برای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه برداشته شود.

انتهی پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول