اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی مطرح کرد

ثبت‌نام 68 هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در سامانه سناد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 68 هزار و 520 دانش‌آموز این استان تاکنون در سامانه سناد ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 68 هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در سامانه سناد

محمد وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان این‌که سامانه نام‌نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان با عنوان سناد از چندی قبل برای ثبت‌نام دانش‌آموزان فعال شد، گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده 15 تیرماه آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه نام‌نویسی الکترونیکی است از این رو مدیران باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که با توجه به زمان اعلام شده کار ثبت‌نام پایان پذیرد.

وی میزان ثبت‌نام دانش‌آموزان در این سامانه را تاکنون 42 درصد عنوان کرد و گفت: شهرستان گرمه با 67 درصد و بجنورد با 33 درصد بیشترین و کم‌ترین میزان ثبت‌نام دانش‌آموزان در این سامانه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی همچنین ثبت‌نام دانش‌آموزان در مناطق آموزش و پرورش راز و جرگلان را 66 درصد، فاروج 63 درصد، جاجرم 57 درصد، بام و صفی‌آباد 45 درصد، مانه و سملقان 42 درصد، اسفراین 41 درصد و شیروان را 40 درصد عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که تا ثبت‌نام دانش‌آموزان در این سامانه تا پایان مهلت تعیین شده به حدود 100 درصد برسد.

وحیدی با بیان این‌که ثبت‌نام حضوری دانش‌آموزان در مدارس هم همه روزه از شنبه تا چهارشنبه انجام می‌شود، گفت: ثبت‌نام پایه‌های اول دبستان، اول راهنمایی و اول متوسطه با حضور والدین انجام شده و در سایر پایه‌های تحصیلی نیازی به حضور والدین و دانش‌آموز نیست.

وی تأکید کرد: أخذ هرگونه وجه به جز هزینه بیمه برای تمام پایه‌ها و هزینه کتب درسی برای دانش‌آموزان ابتدایی، فنی‌ و حرفه‌ای و کاردانش ممنوع است.

انتهای پیام/63002/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول