اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز ثبت‌نام هشتمین جشنواره ملی تعاونی های برتر استان یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: ثبت‌نام از شرکت تعاونی‌های علاقمند برای شرکت در هشتمین جشنواره تعاونی های برتر استان یزد آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام هشتمین جشنواره ملی تعاونی های برتر استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد امرالله فلاح‌زاده اظهار داشت: هشتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر استان یزد همزمان با سراسر کشور در هفته تعاون با معرفی برترین‌های بخش تعاون برگزار می‌شود.

وی افزود: هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر با حضور جامعه بزرگ تعاون‌گران در گرایش‌ها و رشته‌های مختلف در هفته تعاون سال جاری در شهریورماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

فلاح‌زاده افزود: این جشنواره ویژه تعاونی‌های استان و در رشته گرایش‌های کشاورزی، صنعتی، خدمات، معدنی، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، اعتبار، سهام عدالت، دانش بنیان، تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، تعاونی‌های بانوان، تعاونی‌های آموزشی با حضور هیئت مدیره این تعاونی‌ها برگزار خواهد شد.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ تعاون، شناساندن نمونه‌های موفق تعاونی، معرفی توانمندی‌های بالقوه بخش تعاون و تشویق تعاونی‌های استان برشمرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ثبت‌نام از تعاونی‌های علاقمند به شرکت در هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور از هم‌اکنون آغاز شده و تا دهم تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت www.mcls.gov.ir نسبت به ثبت‌نام شرکت تعاونی خود اقدام کرده و از شرایط و ضوابط آن آگاهی یابد.

فلاح‌زاده عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 19-8263710 اداره امور تعاونی‌ها و همچنین با شماره تلفن 8263708 روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/2464/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول