اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد

ثبت‌نام 1304 شرکت در سایت کارآفرینان نمونه/ انتخاب 3 خوزستانی به عنوان کارآفرین برتر کشور

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ثبت نام 1304 شرکت خوزستانی در سایت کارآفرینان نمونه برای حضور در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر خبر داد.

ثبت‌نام 1304 شرکت در سایت کارآفرینان نمونه/ انتخاب 3 خوزستانی به عنوان کارآفرین برتر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید خلف موسوی ظهر امروز در همایش امتنان از کارآفرینان برتر استان خوزستان که با حضور مسئولان استانی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: در استان خوزستان استقبال خوبی از جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر صورت گرفت.

*انتخاب 3 نفر به عنوان کارآفرین برتر کشوری

وی با اشاره به ثبت نام یک‌هزار و 304 شرکت در سایت کارآفرینان نمونه افزود: از بین این افراد 11 نفر پس از طی فرایند قانونی به عنوان کارآفرین نمونه انتخاب شدند.

این مقام مسئول در ادامه از برگزاری همایش تجلیل از کارآفرینان نمونه کشور تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: از بین کارآفرینان نمونه خوزستان سه نفر به عنوان کارآفرین برتر کشوری معرفی خواهند شد تا از دست مسئولان عالی رتبه کشور جوایز خود را دریافت کنند.

دبیر هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان خوزستان تصریح کرد: برخی کارآفرینی را مترادف اشتغال می‌دانند در حالی که یکی از فرآیندهای کارآفرینی اشتغال است.

*کارآفرینی موتور محرکه اقتصاد و توسعه کشور

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ایجاد کارآفرینی را موتور محرکه اقتصاد و توسعه کشور دانست و گفت: کشورهای زیادی که با بحران اقتصادی روبرو شدند با روی آوردن به کارآفرینی، مشکلات خود را تا حدود زیادی حل کردند.

وی خاطرنشان کرد: از سال 1355 تا سال 1375 در بعد اشتغالزایی کارها به صورت خوداشتغالی انجام می‌شد که امیدواریم در حال حاضر نیز که در جامعه با چالشی به نام بیکاری مواجه هستیم با کارآفرینی این مشکل را حل کنیم.

موسوی با اشاره به پتاسیل‌های موجود در استان اضافه کرد: در خوزستان استعدادهای بالقوه زیادی در همه زمینه‌ها وجود دارد که باید برای ایجاد اشتغال و توسعه از آن‌ها استفاده کرد.

*همه چیز بر عهده دولت نیست

دبیر هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان خوزستان به انتظارات جامعه از دولت اشاره کرد و گفت: برخی فکر می‌کنند که همه کارها باید از سوی دولت انجام شود که این اشتباه است زیرا افراد خلاق با ایده‌های خود و بانک‌ها نیز با تسهیلاتی که می‌دهند باید در ایجاد اشتغال کمک کنند.

وی تاکید کرد: همه فاکتورهای لازم برای ایجاد اشتغال در خوزستان وجود دارد که باید در کنار هم قرار گیرند و به هم کمک کنند تا شغل ایجاد شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در کشاورزی که در خوزستان هست نباید هیچ چیزی از محصولات کشاورزی دور ریخته شود بلکه باید طی فرایندی، از آن استفاده شود زیرا در کشاورزی چیز دور ریختنی وجود ندارد.

انتهای پیام/72010/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول