اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدی خبر داد

راهیابی اثر هنرمند مازندرانی به جشنواره بین‌المللی بسم‌الله

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از راهیابی اثر حسین بخشی هنرمند آملی به جشنواره بین‌المللی گرافیک تهران به نام بسم‌الله خبر داد.

راهیابی اثر هنرمند مازندرانی به جشنواره بین‌المللی بسم‌الله

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، محمد محمدی اظهار داشت: اثر یکی از هنرمندان خوشنویس و گرافیست خوش ذوق آملی به جشنواره بین‌المللی گرافیک تهران راه پیدا کرد.

وی افزود: حسین بخشی از اعضای انجمن خوشنویسان این شهرستان و دارای مدرک درجه ممتاز خوشنویسی و فوق‌لیسانس گرافیک است که توانسته به دهمین جشنواره بین‌المللی «بسم‌الله» در بخش پوستر راه یافته و انتخاب شود.

محمدی تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش پوستر، لوگو تایپ با موضوع آیه مبارک بسم‌الله و تصویرسازی با موضوع قصص قرآنی بوده است.

این مسئول تاکید کرد: پس از تعیین آرا، نظرات و رأی‌گیری که از 17 تا 19 خرداد ماه در محل دبیرخانه این جشنواره برگزار شد از مجموع 6 هزار و 800 اثر داخلی، 114 اثر برگزیده شد.

محمدی اضافه کرد: از بین یک‌هزار و 200 اثر خارجی از 15 کشور نیز، شش اثر از کشورهای مراکش،‌ ترکیه، بوسنی، پاکستان و افغانستان در مجموع  120 اثر انتخاب شدند.

انتهای پیام/86012/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول