اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گرافیست و فعال حوزه طراحی فضا و دکوراسیون شهری:

شهرداری از ایده‎های طراحان فضای شهری استفاده کند

گرافیست و فعال حوزه طراحی فضا و دکوراسیون شهری گفت: شهرداری اصفهان تاکنون از ایده‎ها و استعدادهای جوانان در حوزه طراحی و گرافیک شهری استفاده نکرده است.

شهرداری از ایده‎های طراحان فضای شهری استفاده کند

علی اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حوزه زیباسازی فضای شهری مباحث بسیاری باید مورد توجه قرار گیرد، به ویژه در فضاهای سبز شهری که بیشتر مورد استفاده است.

وی افزود: نورپردازی، مبلمان شهری، مجسمه‎ها و تندیس‎های سطح شهر از مهم‌ترین عوامل در زیباسازی شهر بوده که از سوی شهرداری مورد توجه است.

این استاد دانشگاه گفت: به مبلمان شهری در اصفهان تاکنون توجه جدی نشده است لذا فضای نامناسبی بر اماکن عمومی و تفریحگاه‎های اصفهان حاکم بوده به ویژه تفرجگاه‎هایی که نوسازی نشده است.

وی ادامه داد: شهرداری موظف به سر و سامان دادن به اماکن عمومی به ویژه در مورد نصب المان، نورپردازی و مبلمان شهری است و در این راه می تواند فراخوان دهد و از ایده‎های جوانان فعال در زمینه طراحی شهری استفاده کند.

اسحاقی تصریح کرد: جوانان فعال زیادی هستند که در حوزه طراحی فضاهای شهری فعالیت دارند و استعدادهای فراوانی نیز در این راه دارند که اغلب بلااستفاده مانده است.

وی گفت: شهرداری اصفهان تاکنون از ایده‎ها و استعدادهای جوانان در حوزه طراحی و گرافیک شهری استفاده نکرده است؛ در صورتی که برخلاف اصفهان در پایتخت و برخی شهرهای دیگر شهرداری با اعلام فراخوان بهترین طرح‎ها را حوزه طراحی شهری برمی‎گزیند.

انتهای پیام/63019/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول