اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

9 تیرماه

جشنواره منطقه‌ای عکس، فیلم و کاریکاتور در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره منطقه‌ای عکس، فیلم و کاریکاتور پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی 9 تیرماه در همدان برگزار خواهد شد.

جشنواره منطقه‌ای عکس، فیلم و کاریکاتور در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، خسرو بیات گفت: این جشنواره با حضور استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان، در سه بخش عکس، کاریکاتور و فیلم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش عکس، 431 اثر از 43 عکاس به دبیرخانه این جشنواره رسیده که از این تعداد، 35 اثر به بخش نمایشگاه جشنواره راه یافت و نفرات برتر هم از این گروه انتخاب شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تصریح کرد: در بخش کاریکاتور 110 اثر از 40 هنرمند به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد هم 34 اثر به بخش نمایشگاه را پیدا کرد.

وی با بیان این‌که در بخش فیلم پنج اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است، گفت: در این جشنواره یک فیلم هم به عنوان اثر برتر معرفی خواهد شد.

بیات تأکید کرد: برگزاری همایش تخصصی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است که با حضور اهالی فرهنگ، ادب و هنر و اصحاب رسانه در مجتمع شهید آوینی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که فراخوان این جشنواره بهمن‌ماه سال گذشته به مراکز فرهنگی ـ هنری و دانشگاه‌های استان‌های غرب کشور ارسال شد، خاطرنشان کرد: نفرات منتخب این جشنواره 9 تیرماه معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/89003/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول