اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:

نخستین جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» برگزار می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: معاونت اجتماعی ناجا در نظر دارد جشنواره‌ای با عنوان «رسانه، نظم و امنیت عمومی» را با همراهی و همکاری اصحاب رسانه برگزار کند.

نخستین جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد صادقی اظهار داشت: جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در راستای افزایش روزافزون بستر احساس امنیت یکایک شهروندان با همراهی و همکاری اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه قلم و اندیشه برگزار می‌شود.

وی افزود: ظرایف روانشناختی نشر و تحلیل اخبار، حوادث و رخدادها، ابعاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، کنش وری رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون‌گرایی و نظم پذیری، ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم محورهای این جشنواره است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: روزنامه‌نگاران، مدیران مسئول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در بستر اینترنت می‌توانند آثار منتشر شده خود از تاریخ 30 خرداد ماه تا تاریخ 20 دی ماه سال جاری پیرامون اهداف و محورهای جشنواره را به دبیرخانه تحویل داده و یا در سایت جشنواره ثبت کنند.

صادقی بیان داشت: آخرین مهلت ارسال آثار روز 30 دی ماه و داوری نهایی نیز در تاریخ دهم بهمن ماه سال جاری است و زمان برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان نیز بهمن ماه 92 و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

وی گفت: محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و زمینه‌های جشنواره، خبر، مصاحبه و گزارش است آثار ارسالی به طور مجزا در دو گروه رسانه‌های مکتوب (روزنامه‌ها و گاهنامه‌ها) و مجازی (خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی) مورد بررسی قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در فاصله زمانی پیش گفته در یکی از نشریات سراسری، محلی، خبرگزاری و پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی کشور که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند به چاپ رسیده باشند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره www.festival.Police.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول