اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارسوق هنر

نمایشگاه تصویرسازی دانشجویان گرافیک در مشهد برگزار می‌شود

نمایشگاه تصویرسازی دانشجویان گرافیک در در چارسوق هنر مشهد برگزار می‌شود.

نمایشگاه تصویرسازی دانشجویان گرافیک در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، نمایشگاه تصویرسازی دانشجویان دانشگاه‌های هنر مشهد و نیشابور با عنوان «یک ترم کوتاه کوتاه با تصویرسازی دانشجویان گرافیک رحمانی» از 26 خرداد ماه در چارسوق هنر مشهد گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه 100 اثر تصویرسازی 100 دانشجوی رشته هنر که در کلاس‌های استاد محسن رحمانی شرکت کرده بودند، به‌منظور تشویق هنرمندان جوان برای شرکت در نخستین نمایشگاه آثار هنری خود به نمایش در می‌آید.

به گفته محسن رحمانی، با توجه به مسیری که تصویرسازی در پیش گرفته است، مهم‌ترین هدف از نمایش این آثار، ارائه هنر تصویرسازی حرفه‌ای است که فضای نگارگری ایرانی را با نگاهی نو و جدیدتر به مخاطب ارائه کند.

وی تاکید کرد: با این نمایشگاه می‌توانیم ضمن تشویق دانشجویان، نگاهی خاص به عرصه تصویرسازی را نیز ترویج کنیم و گسترش دهیم و با ارائه بحث‌های تئوری درباره تفاوت‌های بین این هنر با نقاشی و عکاسی و غیره، نگاه و فضاسازی تصویرسازانه‌ای داشته باشیم.

این استاد دانشگاه‌های هنر مشهد و نیشابور تاکید کرد: در این نمایشگاه دانشجویان تلاش کرده‌اند ضمن ارائه کارهای جدید تصویرسازی، از آثار بزرگانی همچون مرحوم ممیز نیز ایده‌گیری نمایند و شکل جدیدی از هنر تصویرسازی را به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه از عصر فردا 26 خرداد ماه سال جاری در دو نگارخانه چارسوق هنر مشهد گشایش می‌یابد و تا پایان این ماه صبح و بعد از ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/70001/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول