اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تجارت مازندران خبر داد

12 تیرماه آغاز نمایشگاه طرح ضیافت در مازندران

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: نمایشگاه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان از 12 تیرماه در مازندران دایر می‌شود.

12 تیرماه آغاز نمایشگاه طرح ضیافت در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، حسین اصغرزاده اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ماه مبارک رمضان اقدام به تأمین و توزیع مایحتاج ضروری مردم در قالب نمایشگاه طرح ضیافت در سطح استان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کالاهای پرتقاضایی که در ایام ماه مبارک رمضان نیاز مردم است، براساس قیمت مصوب تعیین شده عرضه می‌شود، ادامه داد: گوشت مرغ با قیمت 5 هزار و 200 تومان، گوشت قرمز 17 هزار و 200 تومان و شکر با قیمت یک هزار و 550 تومان در نمایشگاه‌های طرح ضیافت در سراسر مازندران عرضه می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: نمایشگاه طرح ضیافت از 12 تیرماه به مدت 10 روز در شهرستان‌های استان برای ایام ماه مبارک رمضان برای شهروندان مازندرانی دایر است.

اصغرزاده با بیان اینکه طرح نظارت بر واحدهای عرضه‌کننده کالاهای پرتقاضا از جمله برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان است، اذعان داشت: با به کارگیری ناظران افتخاری آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان پیگیری‌های جدی از واحدهای صنفی صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی در پایان متذکر شد: شهروندان مازندرانی می‌توانند، گزارش‌های تخلفاتی را با شماره 124 در میان بگذارند.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول