اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در اردبیل گشایش می‌یابد

نمایشگاه نقاشی طوایی‌حمیدی در نگارخانه خطایی اردبیل

نمایشگاه نقاشی مروری بر آثار مهدی طوایی‌حمیدی از اساتید حوزه هنری استان اردبیل، ششم تا 11 تیر ماه در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برپا می‌شود.

نمایشگاه نقاشی طوایی‌حمیدی در نگارخانه خطایی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس حوزه هنری استان اردبیل صبح امروز در نشست با جمعی از هنرمندان در اردبیل اظهار داشت:‌ برگزاری نمایشگاه‌ها و همچنین معرفی آثار منتخب هنری هنرمندان استان اردبیل یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های حوزه هنری است که در سال‌های اخیر سعی شده در این زمینه اقدامات هماهنگ با دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین تلاش خود هنرمندان صورت گیرد.

ساسان ناطق افزود: ما در فصل تابستان بهترین فرصت را برای نمایش آثار هنری هنرمندان در مجموعه‌های هنری و نگارخانه‌ها فراهم کردیم تا علاقمندان بتوانند از این فضا استفاده کنند.

مهدی طوایی‌حمیدی، کارشناس ارتباط تصویری 70 اثر را با استفاده از تکنیک اکریلیک برای نمایش در این نمایشگاه آماده کرده است. این تعداد اثر در طول دو سال و از سال 90 تا امسال تهیه شده است.

طوایی‌حمیدی پیش از این در 18 نمایشگاه گروهی شرکت داشته و این نخستین بار است که آثار خود را در یک نمایشگاه انفرادی به نمایش می‌گذارد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 18 روز پنج‌شنبه ششم تیرماه در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌شود.

بازدید از این نمایشگاه از ششم تا 11 تیر ماه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 13 و 16 تا 19 عصر برای عموم و علاقمندان به هنر نقاشی آزاد است.

همچنین نقد و بررسی آثار شرکت داده شده در این نمایشگاه در طول برگزاری این نمایشگاه با حضور اساتید برجسته هنری استان و هنرجویان حوزه هنری استان در محل نمایشگاه انجام می‌شود.

بازخوانی کتاب «دون کیشوت» و «دلی دومرولون کورپوسو»

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین به همت حوزه هنری استان اردبیل مجموعه داستان دوزبانه (ترکی و فارسی) «دون کیشوت» و «دلی دومرولون کورپوسو» با حضور صالح عطایی نویسنده این اثر در تالار سخن حوزه هنری استان اردبیل بازخوانی می‌شود.

در این نشست که به میزبانی اعضای کارگاه داستان‌نویسی حوزه هنری استان برگزار می‌شود علاوه بر نویسنده این کتاب، هنرمندان داستان‌نویس استان اردبیل هم حضور خواهند داشت.

سخنرانی صالح عطایی خالق این اثر در حوزه داستان کوتاه از برنامه‌های این نشست است.

بازخوانی اثر «دون کیشوت» و «دلی دومرولون کورپوسو» 10 تیر ماه سال جاری در تالار سخن حوزه هنری استان اردبیل صورت می‌گیرد.

تجزیه و تحلیل ساختار این اثر توسط گروه داستان‌نویسی حوزه هنری استان اردبیل در حضور نویسنده این کتاب از برنامه‌های دیگر این نشست است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صالح عطایی نویسنده این کتاب از نویسندگان و شاعران پیشرو در اردبیل است که از آثار ماندگار این نویسنده می‌توان به مجموعه شعر «بلکه داها دئیه نمدیم» و رمان «منیم آدلاریم» اشاره کرد.

انتهای پیام/62003/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول