اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

نمایشگاه مهدویت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به کار خود پایان داد

در مراسمی با حضور مسئولان و مدیران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و بنیاد فرهنگی مهدی موعود، نمایشگاه مهدویت حرم مطهر به کار خود پایان داد.

نمایشگاه مهدویت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، در این مراسم که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان مقدس قم واقع در ضلع جنوبی صحن جوادالأئمه مطهر برگزار شد، مسئولان آستان و بنیاد فرهنگی مهدی موعود حضور داشتند.

حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این مراسم اظهار داشت: نمایشگاه مهدویت که از سوی آستان مقدس قم و با همکاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود در جوار مضجع نورانی حضرت معصومه (س) برگزار شد، ظرفیت خوبی را برای معرفی آموزه‌های مهدوی به زائران کریمه اهل بیت فراهم ساخت.

وی خاطرنشان کرد: امسال غرفه‌های خوبی در این نمایشگاه برگزار شد که از جمله آنها غرفه آسیب‌شناسی مهدویت و غرفه کودکان بود که با استقبال خوبی روبه‌رو شد که این تلاش‌ها شایسته تقدیر است.

در ادامه حجت‌الاسلام ناصر شهیدی اظهار داشت: همکاری میان روابط عمومی آستان و بنیاد مهدی موعود، کار ارزشمندی بود که نتایج مثبت آن را در این نمایشگاه شاهد بودیم.

وی توجه به مسائل مهدویت را در این دوره زمانی خطیر و حساس دانست و گفت: در زمانه‌ای که شیطان با تمام تلاش خود به دشمنی با تفکر مهدویت می‌پردازد، مسئله مهدویت و پرداختن به آن اهمیت زیادی دارد که در این عرصه همکاری نهاد‌های مربوطه اهمیت زیادی دارد.

مدیر مسئول بنیاد فرهنگی مهدی‌ موعود با ابراز خرسندی از همکاری این بنیاد با آستان مقدس قم در برپایی این نمایشگاه گفت: بنیاد فرهنگی مهدی موعود،‌ امسال با حمایت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، نمایشگاه مهدویت را در جوار مضجع نورانی حرم مطهر برگزار کرد که استقبال مطلوبی از سوی بازدیدکنندگان انجام شد.

وی با قدردانی از مسئولان آستان در همکاری و حمایت از این نمایشگاه اظهار داشت: افراد در این نمایشگاه به صورت خالصانه فعالیت کردند و همین مسئله موجب توفیقات آن شد.

شهیدی در پایان خاطرنشان کرد: امید است در سال‌های آینده نیز این همکاری میان آستان و بنیاد مهدویت وجود داشته باشد.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول