اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد فرهنگیان حامی قالیباف در قم تشکیل شد

با آغاز به کار ستاد فرهنگیان حامی دکتر قالیباف در قم جمع کثیری از فرهنگیان استان حمایت خود را از دکتر قالیباف اعلام کردند.

ستاد فرهنگیان حامی قالیباف در قم تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جمع کثیری از فرهنگیان استان مقدس قم پس از آغاز به کار ستاد فرهنگیان حامی قالیباف حمایت خود را از محمدباقر قالیباف به عنوان کاندیدای اصلح در یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

جمعی از فرهنگیان استان نیز با امضاء طوماری از کاندیدای مورد حمایت خود به عنوان چهره‌ای که از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز پاسداری می‌کند نام برده و وی را از مردان بزرگ تحول معرفی کرده‌اند که از دوره جوانی شاکله مدیریتی را در خود داشته و به تعهد و تخصص در سایه پیروی از منویات حکیمانه رهبری عزیز پایبند بوده است.

فرهنگیان استان قم در طومار خود عنوان کرد: بدون شک دکتر قالیباف سخنان رهبر عزیز را در 14 خرداد 1392 نیز همچون همیشه با جان و دل شنیدند و به آن پایبند خواهند بود. یقین می‌دانیم که وی شخصیتی ولایتمدار است که به تمام تعهدات خود در اجرای فرامین رهبری پایبند خواهد ماند و فرهنگیان استان تا زمانی که وی در مسیر ولایت و خط پیروی از ولی فقیه است با او همراه و هماهنگ خواهند بود و وی را مورد حمایت جدی قرار خواهند داد.

یادآور می‌شود فرهنگیان استان قم مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح، استفاده از راه‌های میان‌بر، حاکمیت نگاه عدالت محور، استفاده از نظرات متخصصین و صاحب‌نظران و شایسته سالاری و روحیه جهادی برای کار را از مشخصه‌های دکتر قالیباف می‌دانند.

انتهای پیام/2258/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول