اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس خبر داد

‌‌واگذاری کارت بیمه‌ طلایی به فرهنگیان بندرعباسی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با بیان اینکه در این ناحیه 2 هزار و 368 نفر زیر پوشش سواد‌آموزی قرار گرفته‌اند، از واگذاری کارت بیمه طلایی به 8 هزار نفر از فرهنگیان و خانواده‌های آنان خبر داد.

‌‌واگذاری کارت بیمه‌ طلایی به فرهنگیان بندرعباسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرضا دادعلی‌پور عصر امروز در نشستی ضمن اعلام این خبر افزود: 8 هزار عدد کارت بیمه طلایی شاغلان فرهنگی و افراد تحت تکفل آنان در واحد تعاون در حال توزیع است.

وی در خصوص آخرین وضعیت صدور کارت بیمه طلایی فرهنگیان گفت: سال 92 چهارمین سال اجرای طرح بیمه طلایی است که 97 درصد از فرهنگیان ناحیه یک به همراه افراد تحت تکفل آنان با تکمیل فرم تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

وی با بیان این که درصد رشد زیرپوشش این بیمه نسبت به سال 91 هشت درصد بوده است تصریح کرد: بیمه طلایی جهت ارائه هزینه‌های درمانی شامل مواردی چون هزینه‌های بیمارستانی بدون سقف، هزینه‌های دارویی، پاراکلینیکی و درمانی دندان به صورت سقف دار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به انضمام کارت اصلی بیمه طلایی 12 قطعه کارت برش نیز توسط شرکت بیمه طراحی شده که به همراه کارت اصلی به فرهنگیان تحویل داده می‌شود تا به جای ارائه کپی کارت از کارت‌های برش استفاده کنند.

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه 2 هزار و 368 نفر در سال 91 در محدوده ناحیه یک بندرعباس به صورت فرد به فرد و کلاسی تحت پوشش سواد آموزی قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: علاوه بر این تعداد، 415 نفر با شرکت در دوره تکمیلی، 165 نفر دوره انتقالی و در دوره تحکیم 419 در سال 91 تحت آموزش قرار گرفتند.

دادعلی پور با اشاره به این موضوع که از فروردین 92 تاکنون دوره جدید جذب و آموزش سوادآموزی آغاز شده اظهار داشت: تاکنون 140 نفر در دوره تحکیم سواد‌آموزی شرکت کرده‌اند که آموزش این افراد به صورت  70 ساعت کلاس حضوری و 130 ساعت آموزش غیر حضوری انجام می‌شود.

وی افزود: از اول فروردین سال جاری تاکنون نیز 141 نفر در طرح آموزش فرد به فرد ثبت نام کرده‌اند و مربیان، سواد آموزی به این افراد را در قالب‌ آموزش یک تا 10 نفره بر عهده دارند.

این مقام مسئول  خاطر نشان کرد: محور کلاس‌های سواد آموزی بعد از آموزش زبان فارسی و نوشتن، بر حول آموزش قرآن است و سواد آموزان در کتاب‌هایشان با آیات الهی آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت مدیران  مدارس در  زمینه جذب بیسوادان، اضافه کرد: مجتمع نیایش در ناحیه یک با جذب 150 نفر سواد آموز در سال جاری یکی از فعال‌ترین حوزه‌ها در بخش جذب بیسوادان است.

انتهای پیام/88007/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول