اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان هرمزگانی در انتخابات مسئولانه بود

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پیامی از حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد و گفت: حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان هرمزگانی در انتخابات مسئولانه بود.

حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان هرمزگانی در انتخابات مسئولانه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، احمد آخوندی در این پیام خطاب به فرهنگیان و دانش‌آموزان آورده است: فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان گرامی در آزمون خطیر انتخابات که با حضور پرشور مردم انقلابی، ولایت‌مدار، مومن و متعهد ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی تجلی نمود، برگ زرین دیگری بر تاریخ ایران اسلامی به ارمغان آورد.

ملت شریف و مسئولیت‌شناس ایران، از زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستایی، بار دیگر به نام خدا به میدان آمدند تا در سرنوشت خود نقش‌آفرین و سهیم باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌شک حضور شما فرهیختگان فرهیخته و دانش‌آموزان فهیم خاصه رای اولی‌های عزیز در انتخابات 24 خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، همگام با سایر اقشار خداجوی ایران اسلامی، نماد بارزی از خردورزی و بصیرت بود که این مهم بینش آگاه و نگرش والای شما قشر فرهیخته را به تصویر می‌کشد و سپاس خادمان را در تمامی عرصه‌ها بر می‌انگیزد.

آفرین بر این غیرت و همت شما فرهنگیان غیور که با حضور مسئولانه در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر وفادارى خود را به حاکمیت اسلام ناب محمدی به نمایش گذاشته و با ادای تکلیف شرعی و قانونی، سرنوشت خود را به دست خود رقم زدید.

بی‌تردید این حضور عظیم و حماسی که پاسخ هوشمندانه و کوبنده ملت فهیم و هوشیار ایران اسلامی و شما فرهنگیان موقعیت شناس به ماه‌ها تلاش و توطئه ناکام دشمنان و بد خواهان این ملت برای کمرنگ کردن جلوه‌های حضور و مشارکت مردم بود، نقشی مهم و تعیین کننده در آینده کشور داشته و ضمن هموار‌تر کردن مسیر پیشرفت، توسعه و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور را در مقابل تهدیدات و جریانات مخرب مصون نگه خواهد داشت.

به پاس این اهتمام والا، اینجانب خاشعانه و با همه‌ وجود خداوند حکیم و عزیز را سپاس می‌گویم و از شما فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز عمیقا تشکر می‌نمایم که به توفیق الهی و با عزم راسخ خود همگام با سایر اقشار ایران اسلامی چنین صحنه‌ باشکوهی را رقم زدید.

انتهای پیام/88007/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول