اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس تعاون اداره کل آموزش و پرورش قزوین خبر داد

افزایش 15 درصدی مراکز اقامتی فرهنگیان در قزوین

رئیس تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از افزایش 15 درصدی اسکان‌های موقت فرهنگیان در تابستان امسال در این استان خبر داد.

افزایش 15 درصدی مراکز اقامتی فرهنگیان در قزوین

حسین همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اسکان‌های موقت فرهنگیان در تابستان امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته در این استان، 15 درصد افزایش یافته است تا امکانات رفاهی و اسکان مسافران به خوبی تأمین شود.

وی با بیان اینکه در ستاد مرکزی اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین پیک وجود دارد، ابراز داشت: این ستاد در برخی مواقع برای راحت پیدا کردن آدرس اسکان برای مسافران پیک می‌فرستد تا آنان در پیدا کردن محل اسکانشان با مشکل مواجه نشوند.

رئیس تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: 14 پایگاه مرکزی اسکان موقت فرهنگیان در استان قزوین آمادگی استقبال از مسافران تابستانی را دارد.

همتی بیان کرد: مکان‌های ستادهای مرکزی اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین از جمله در ناحیه دو آموزش ‌و پرورش واقع در خیابان ولی‌عصر (عج) جنب اداره نیروی برق و ناحیه یک آموزش ‌و پرورش واقع در خیابان نواب شمالی قرار دارد تا امکانات رفاهی و اقامتی را به مسافران در فصل تابستان ارائه ‌دهد.

این مسئول اذعان داشت: آموزش و پرورش استان قزوین با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پایگاه‌های اسکان موقت فرهنگیان بسته‌های فرهنگی با هدف آشنایی مسافران با آثار باستانی، تاریخی و گردشگری این استان توزیع می‌کند تا آنان بتوانند به‌راحتی از مکان‌های دیدنی بازدید کنند.

طرح اسکان موقت فرهنگیان تا 15 شهریور در قزوین ادامه دارد

رئیس تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان از 25 خرداد سال جاری در استان قزوین شروع شده و تا 15 شهریور ادامه دارد، عنوان کرد: 55 واحد مدرسه با 444 کلاس مجهز به امکانات اسکان آماده استقبال از مسافران تابستانی در این استان است.

وی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش، استان‌های کشور را با توجه به شرایط مربوطه به چند منطقه تقسیم‌بندی کرده است، اذعان داشت: قزوین در بین هفت استان از نظر کیفیت و کمیت امکانات اسکان‌های موقت فرهنگیان و نحوه پذیرش مسافران رتبه سوم را کسب کرده که این مطلب بیانگر وضعیت مطلوب این اسکان‌ها در این استان است.

این مسئول اظهار داشت: برای راهنمایی بیشتر مسافران در بدو ورود به استان قزوین محل ستادهای مرکزی اسکان‌ موقت فرهنگیان در ورودی‌های شهرستان‌های این استان از جمله قزوین، آبیک، البرز، تاکستان و بویین‌زهرا در بیلبوردها نوشته و نصب شده تا مسافران با ورود به این شهر از محل این ستادها به راحتی مطلع شوند.

انتهای پیام/77009/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول