اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

انصاف داشتن اصناف نابسامانی‌های بازار را کمرنگ می‌کند

فرماندار نهبندان گفت: آنچه در اذهان مردم می‌ماند خلق و خوی کسبه است و انصاف داشتن اصناف نابسامانی‌های بازار را کمرنگ می‌کند.

انصاف داشتن اصناف نابسامانی‌های بازار را کمرنگ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، محمدمهدی عظیمی در دیدار با رؤسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان نهبندان به مناسبت روز اصناف، اظهار کرد: بازار موتور محرک هر جامعه‌ای است.

وی اذعان داشت: بازاری‌ها در راستای ایجاد نشاط و سرزندگی در جامعه می‌توانند نقش‌آفرینی کنند چرا که قشر تاثیر‌گذاری در اجتماع هستند و باید با مهرورزی و سعه‌صدر پاسخگوی نیاز مردم باشند.

فرماندار نهبندان با بیان این مطلب که وظیفه مسئولان در قبال حمایت از اتحادیه‌های صنفی، برطرف کردن موانع و مشکلات است، توصیه کرد: باید به سمت ساختن شهرستانی با بازاری نو و شیک و در شأن مردم و جوانان حرکت کنیم.

عظیمی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در مورد نامگذاری سال جاری، تصریح کرد: خلق حماسه سیاسی به کمک بازاریان، اصناف، صنعتگران و سرمایه گذاران و همه آحاد مردم در سطح جامعه محقق شد و خلق حماسه اقتصادی نیز باید با همت و تلاش و کوشش همه افراد جامعه به سرانجام برسد.

وی خاطر نشان کرد: بازار معرف معرفت انسان‌ها است و آنچه در اذهان مردم می‌ماند خلق و خوی کسبه است و انصاف داشتن اصناف می‌تواند نابسامانی‌های بازار را کمرنگ نماید.

فرماندار نهبندان گفت: باعث افتخار است که بازار شهرستان نهبندان نسبت به سایر استان دارای بازار نرمالی است.

انتهای پیام/69017/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول