اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

کوچک‌سازی مدیریت جدی گرفته شود

فرماندار نهبندان با تاکید بر کوچک‌سازی مدیریت در این شهرستان گفت: تحقق این مهم سبب خدمات‌رسانی بهتر و سریع‌تر می‌شود.

کوچک‌سازی مدیریت جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدمهدی عظیمی صبح امروز در مراسم دهگردشی در جمع مردم روستای توتسک اظهار داشت: هدف از برگزاری دهگردشی‌ها آشنایی و لمس مشکلات مردم از نزدیک است.

وی ادامه داد: حضور در جمع مردم سبب دلگرمی آنها و حمایت بیشتر مردم از نظام و دولت است.

مشاغل خرد جدی گرفته شود

فرماندار نهبندان با بیان اینکه تمامی مسئولان و مردم این شهرستان باید در راستای کوچک‌سازی مدیریت نهبندان تلاش کنند، اذعان داشت: تحقق این مهم سبب خدمات‌رسانی بهتر و سریع‌تر می‌شود.

عظیمی با اشاره به اینکه روستاییان در بحث اشتغال باید مشاغل خرد و خانگی را جدی بگیرند، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در راستای حمایت و پرداخت تسهیلات در این زمینه محدودیتی ندارند.

وی متذکر شد: سال مالی گذشته به لحاظ اعتباری یکی از سال‌های کم اعتبار در سراسر کشور بوده است و دلیل این امر تحریم‌های دولت از سوی غرب بوده است.

حفظ نظام و حاکمیت دینی مهم است

فرماندار نهبندان با بیان اینکه مدیریت صحیح منابع موجود در سطح شهرستان نهبندان انجام شده، تصریح کرد: برای مسئولان و مردم حفظ نظام، حاکمیت دینی و امنیت همه جانبه از اهمیت نخست برخوردار است و مسئولان هر چند در سال مالی جاری کمبود اعتبار داشته‌اند، ولی تلاش خود را در این زمینه به کار بستند.

عظیمی با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان تمام اقدامات و برنامه‌‌های لازم انجام شده، افزود: باید در راستای برگزاری این انتخابات تمام مسئولان همت و تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی مانند حماسه عاشورایی است، اضافه کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید حماسه سیاسی را مانند حماسه عاشورایی جدی بگیریم.

فرماندار نهبندان در ارتباط با پیگیری و رفع مشکلات این روستا از قبیل آب شرب، کمبود آب کشاورزی، لایروبی قنوات، اجرای طرح هادی، ساخت مسجد، راه‌اندازی فروشگاه، جمع‌آوری زباله و یکپارچه‌سازی اراضی قول مساعد داد.

انتهای پیام/69003/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول