اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر مدیریت بحران در کارگروه تخصصی خشکسالی و مخاطرات کشاورزی گلستان:

پروژه‌های حوادثی جهادکشاورزی از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است + تصاویر

نماینده و ناظر مدیریت بحران در کارگروه تخصصی خشکسالی، سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی استان گلستان گفت: پروژه‌های حوادثی جهاد کشاورزی استان از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

پروژه‌های حوادثی جهادکشاورزی از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‌اصغر میرزایی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوادثی جهاد کشاورزی استان گلستان اظهار داشت:‌ ‌طی دو هفته اخیر از حدود 13 پروژه حوادثی جهاد کشاورزی استان بازدید به عمل آمده که عملیات اجرایی 30 درصد از این پروژه‌ها به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: 70 درصد باقیمانده این پروژه‌ها باید تا پایان تیرماه سال‌جاری به پایان رسیده و به بهره‌برداری برسد.

میرزایی با اشاره به عنوان‌های طرح‌های بازدید شده جهاد کشاورزی استان اذعان داشت: ‌در شهرستان مراوه‌تپه از جاده بین مزارع چاتال و جاده بین مزارع امام چشمه، کانال قره‌گل و طرح پمپاژ آب بازدید شده است.

وی یادآور شد: در شهرستان مینودشت نیز از روند اجرایی جاده‌های بین مزارع در محمد زمان‌خان، مبارک‌آباد، پسرک کلوکن و دورک دو جزء بازدید به عمل آمده است.

این کارشناس مسئول مدیریت بحران استان گلستان با تاکید بر بررسی جامع از روند کیفیت پروژ‌ه‌های مورد بازدید تصریح کرد: ‌در این بازدید کارشناسی از سازمان جهاد کشاورزی استان نیز حضور داشت که موارد مورد تذکر به پیمانکاران را برای انجام کار بهتر، سریعاً به این افراد انتقال می‌داد.

میرزایی ادامه داد: در شهرستان گالیکش نیز جاده‌های بین مزارع مزنگ، فارسیان، کندسکوه ... مورد بازدید تخصصی و فنی قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید پل فاضل‌آباد شهرستان آزادشهر متذکر شد:‌ این روند بررسی از پروژ‌ه‌ها تا پایان ماه جاری همچنان ادامه خواهد داشت.

کارگروه تخصصی خشکسالی، سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از زمره کارگروه‌های چهارده‌گانه مدیریت بحران محسوب می‌شود که طی حکمی از سوی استاندار گلستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان رئیس این کارگروه تخصصی انتخاب شده است.

استان گلستان، با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد و سالانه انواع بلایای طبیعی از جمله زلزله و سیل این استان را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/83002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول