اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

تصویب طرح احداث گلخانه مدرن 20 هکتاری در گلستان

استاندار گلستان از تصویب طرح احداث گلخانه مدرن 20 هکتاری در گلستان خبر داد.

تصویب طرح احداث گلخانه مدرن 20 هکتاری در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در چهل و یکمین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان گلستان اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار خوب و ارزنده‎ای که در دولت دهم استارت خورد، کارگروه توسعه بخش کشاورزی است که هر روز شاهد به ثمر نشستن اثرات و مصوبات این کارگروه در سطح کشور به ویژه استان گلستان هستیم.

وی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی موجب اشتغال و رونق اقتصادی می‎شود، تصریح کرد: دولت نهم و دهم کارهای بسیار زیادی در راستای خدمت‎رسانی به مردم انجام داد که مسکن‎مهر و توجه به بخش کشاورزی از جمله آن اقدامات ارزنده دولت بوده است و هر دولتی که در آینده روی کار آید این طرح‎های زیربنایی را ادامه خواهد داد.

69 درصد پرونده‎های بخش کشاورزی مورد راستی‎آزمایی قرار گرفت

استاندار گلستان افزود: سایت گمیشان یکی از اقدامات تحول آفرین منطقه گلستان است که این اقدام ارزشمند، موجبات رشد و تحول استان را در پی خواهد داشت.

قناعت با تاکید بر اینکه تمام برنامه‎ها در راستای توسعه و پیشرفت استان برنامه‎ریزی شده است، اذعان کرد: انتظار داریم تا مسئولان و مدیران بانک‎ها همچون سال گذشته که پای کار بودند امسال نیز این جدیت تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه حدود 69 درصد پرونده‎های بخش کشاورزی مورد راستی‎آزمایی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هر چه به جلو حرکت می‎کنیم میزان درصد خطا کاهش پیدا می‎کند و از میزان پرونده‎های راستی آزمایی شده 2.9 درصد انحراف وجود داشت.

سه طرح کارگروه توسعه کشاورزی گلستان تصویب شد

استاندار گلستان سه طرح کارگروه توسعه کشاورزی استان را تصویب کرد و متذکر شد: تسهیلات موردنیاز کشتارگاه دام استان باید تا پایان این هفته لغایت هفته آینده منعقد و عملیاتی شود.

قناعت از ابلاغ 100 میلیارد ریال اعتبار از کارگروه توسعه ملی از محل اعتبارات سال 1390 خبر داد و عنوان کرد: برای اعتبارات سال 1391 بانک‎های عامل استان نیاز است هماهنگی بیشتری صورت دهند تا شاهد اتفاقات بهتری تا پایان عمر دولت دهم در استان گلستان باشیم.

انتهای پیام/83001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول