اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ایثارگران پالایشگاه جم:

50 درصد از کارکنان پالایشگاه جم ایثارگر هستند

مسئول امور ایثارگران پالایشگاه جم گفت: 50 درصد از کارکنان پالایشگاه جم ایثارگر هستند.

50 درصد از کارکنان پالایشگاه جم ایثارگر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسین زایری شامگاه سه‌شنبه در آیین تجلیل از ایثارگران و جانبازان پالایشگاه جم اظهار داشت: ترویج فرهنگ ارزشی و اسلامی در جامعه امری لازم است و همه باید در مسیر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ورزیم.

وی افزود: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند که البته همواره در برابر اراده مردم ایران اسلامی ناکام مانده است.

مسئول امور ایثارگران و جانبازان شرکت پالایش گاز فجر جم با تاکید بر نقش ایثارگران در تولید و صنعت کشور، وجود آنها را مایه برکت نظام دانست.

وی گفت: بیش از نیمی از کارکنان پالایشگاه فجر جم را ایثارگران و جانبازان و آزادگان تشکیل می‌دهند و این آمار حاکی از روحیه جهادی و تلاش مضاعف کارکنان برای خلق حماسه اقتصادی است.

زایری در ادامه، برنامه و فعالیت‌های واحد رسیدگی به امور ایثارگران شرکت پالایش گاز فجر جم را نیز تشریح کرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر از تعداد457 نفر ایثارگر شرکت پالایش گاز فجر جم، تعداد 5 شهید،111 جانباز ، 12 آزاده، 63 منسوب شهید و 266 رزمنده هستند که افتخار بزرگی برای این نظام مقدس محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت ایثارگران در این پالایشگاه گفت: ‌امور ایثارگران پالایشگاه فجر جم هر ساله مراسم تجلیل از خانواده‌های شهداء را در دستور کار خود دارد و امسال علاوه بر تجلیل از خانواده شهداء،  از 18 نفر از فرزندان شاهد شاغل در شرکت فجر جم نیز تجلیل به عمل آمد.

زایری اذعان داشت: همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد اخلاقی به عنوان شهید شاخص شهرستان جم و استان بوشهر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی یکسال اخیر به همت حوزه بسیج کارگری شهید تندگویان شهرستان جم انجام شده است.

پخش کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری، خاطره‌گویی یکی از جانبازان 70 درصد به همراه اجرای برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی هنری نیز از دیگر برنامه‌های تقدیر از آزادگان و جانبازان بود.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول