اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

عزت و افتخار کنونی نظام مرهون ایثارگران است

امام جمعه ایلام گفت: عزت و افتخار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگران است.

عزت و افتخار کنونی نظام مرهون ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز به مناسبت روز جانباز و پاسدار در دیدار با خانواده‌های جانبازان بالای 70 درصد در ایلام اظهار داشت: ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان با گذشت و ایثار خود اقتدار و عزت را به ایران اسلامی عطا‌ء کرده‌اند.

وی با اشاره به جانفشانی و از خود گذشتگی شهداء و ایثارگران و جانبازان، ادامه داد: مجموعه ایثارگران با نثار بهترین داشته خود در برابر دشمنان ایستادند و لحظه‌ای دست از مقاومت برنداشتند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: جانبازان سند حقانیت و مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با از دست دادن عضوی از اعضای بدن خود از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی صیانت و پاسداری کردند.

لطفی تصریح کرد: صبر و استقامت جانبازان و خانواده‌های آنان ستودنی بوده و باید همگان به این ایثار و فداکاری ادای احترام کنند، رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات در برابر دشمنان تا بیخ دندان مسلح مبارزه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ملت قهرمان ایران اسلامی با تقدیم عزیزترین فرزندان خود زمینه اقتدار و اعتلای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به وجود آوردند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس سبب یاس دشمنان و سرافرازی ملت ایران اسلامی شد، تصریح کرد: ارزش‌هایی همچون ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی‌های منسجم فرهنگی و مناسب به نسل جوان امروزی انتقال یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نسل جوان امروز باید از سابقه پر افتخار کشور ایران اسلامی و ملت خود با اطلاع باشد تا به آن بباید.

انتهای پیام/2246/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول