اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران:

درایت نظام مانع از تحقق اهداف دشمنان شده /ایثارگران پرورش‌یافته مکتب عباس(ع) هستند

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران گفت: دشمنان سعی دارند تا از هر راهی که شده برای ایران مشکل ایجاد کنند ولی با درایت نظام نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

درایت نظام مانع از تحقق اهداف دشمنان شده /ایثارگران پرورش‌یافته مکتب عباس(ع) هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، میرزامحمد سلگی در مراسم تجلیل از جانبازان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه ایران یک قدرت بلامنازع است، افزود: دشمنان نیز بر این امر تأکید دارند.

وی با اشاره به جانفشانی‌های جانبازان افزود: ایثارگران همواره در صحنه‌های نبرد حضور داشتند و از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده‌اند.

*مکتب سیدالشهدا(ع) راه آزادگی را نشان می‌دهد

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران ادامه داد: دشمنان سعی داشته و دارند تا از هر راهی که شده در مقابل ایران مشکل ایجاد کنند ولی با درایت نظام نتوانسته‌اند کاری از پیش برند.

وی ابراز داشت: ملت ایران ملتی است که از مکتب سیدالشهدا(ع) و حضرت عباس(ع) پیروی می کند و این مکتب، مکتبی است که راه آزادگی و مقاومت را به مردم یاد داده است.

سلگی با بیان اینکه باید از سیاه‌نمایی پرهیز کرد، گفت: ما باید با بینش و آگاهی نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنیم.

وی یادآور شد: ما باید توجه داشته باشیم اگر یک قدم از مقابل دشمن به عقب برگردیم دشمن 10 قدم به سمت ما هجوم می‌آورد پس باید هوشیار باشیم.

*انتخابات عرصه دفاع از آرمان‌های نظام

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران با تأکید بر لزوم دفاع از راه و آرمان شهدا ابراز داشت: حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی یکی از راه‌های دفاع از نظام اسلامی است چرا که این امر موجب عقب‌نشینی دشمن از مواضعش می‌شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این جلسه به تشریح ویژگی‌های حضرت عباس (ع) پرداخت و خاطرنشان کرد: حضرت عباس(ع) شخصیت عظیمی است که در طول 34 سال زندگی خود با شجاعت از دین اسلام دفاع کرد و در نهایت با داشتن مدال ولایتمداری به شهادت رسید.

خسرو بیات ابراز داشت: حضرت عباس(ع) اسوه وفاداری، شهامت، غیرت، مظهر ادب و نجابت بود که باید از ایشان الگو بگیریم.

*امانتدار آرمان‌های امام و شهدا باشیم

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ما امانتداری است افزود: ما باید از ارزش‌های امام و انقلاب اسلامی و هر آنچه که برای ما باقی مانده است حفاظت کنیم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به دیگر وظایف مردم اشاره و بیان داشت: مردم باید با بصیرت سعی کنند پیروز از این امتحان بزرگ بیرون آمده و با اطاعت از ولی فقیه خود به سرمنزل مقصود برسند.

وی اظهار داشت: ما باید توجه داشته باشیم که در انتخابات هوشیارانه عمل کنیم تا از این طریق انتخاب اصلح را شاهد و ناظر باشیم.

بیات با بیان اینکه ما باید در نظر داشته باشیم که چه کسانی برای پیروزی انقلاب و ایران زحمت کشیده‌اند افزود: بسیار کسانی هستند که برای سربلندی ایران اسلامی جان و مال و خانواده خود را از دست داده‌اند و باید بدانیم که اگر این استقامت‌ها و پایداری‌ها نبود، معلوم نبود سرنوشت ما چه می‌شد.

*انتخاب اصلح مساوی با پیشبرد اهداف نظام

وی گفت: ما باید سعی کنیم در حیطه کاری خود از هیچ اقدامی برای پیروزی ایران در مقابل دشمنان، فروگذاری نکنیم و از الگوهایی که داریم استفاده کرده و با تمام قدرت در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و فرد اصلح را برای پیشبرد اهداف متعالی کشور انتخاب کنیم.

گفتنی است در این مراسم، 22 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان 25 درصد به بالا، 36 نفر از جانبازان زیر 25 درصد و از 35 نفر از خواهران و برادران شهدا تجلیل شدند.

انتهای پیام‌/‌89024/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول