اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی خبر داد

تشکیل اداره کل ایثارگران در سازمان تامین اجتماعی

رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران را جمع‌آوری کرده و با تشکیل اداره کل ایثارگران این سازمان درصدد ارائه خدمات مطلوب به این افراد هستیم.

تشکیل اداره کل ایثارگران در سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز دولتخواه بعد از ظهر امروز در دیدار با ایثارگران شاغل در تامین اجتماعی گیلان، اظهار کرد: شخصیت‌هایی مانند میرزا کوچک جنگلی و آیت‌الله بهجت از جمله افرادی هستند که نامشان در کشور و دنیا شناخته شده است و موجب فخر و مباهات استان و کشور هستند.

وی با بیان اینکه ایثارگران نیز از چهره‌های ماندگار ایران اسلامی هستند، گفت: ایثارگران و جانبازان یک عقبه مهم دارند که آن نیز خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه با پایان یافتن جنگ وظایف ایثارگران به اتمام نرسیده است، متذکر شد: ایثارگران نباید احساس کنند که با اتمام جنگ تحمیلی دیگر وظیفه‌ای ندارند و اگر خواسته یا ناخواسته در انجام امور محوله کوتاهی کنند مدیون خون شهدا خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه نباید ایثارگران را فراموش کنیم، خاطرنشان کرد: با گذشت سال‌های طولانی از جنگ جهانی دوم هنوز از بازماندگان آن دوران تجلیل می‌شود و وظیفه همگان است تا از مردان و زنانی که عاشقانه و تنها با توکل به خدا و رهبری‌های داهیانه امام راحل و با دست‌های خالی در مقابل تمام دنیای کفر ایستادگی کردند تجلیل صورت گیرد و ارزش و منزلت آنها حفظ شود.

دولتخواه با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، یادآور شد: ما منکر شرایط نامطلوب اقتصادی نیستیم اما اکنون تمام دنیا با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند به همین دلیل نباید اجازه دهیم تا مسایل مادی روح معنویت را از ما جدا کند.

وی ایثارگران سازمان تامین اجتماعی را شامل دو بخش شاغل و بازنشسته عنوان کرد و یادآور شد: هر پرداختی به آنها باید به ازای یک قانون و مقررات مصوب انجام گیرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی متذکر شد: سازمان تامین اجتماعی قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران را جمع‌آوری کرده و با تشکیل اداره کل ایثارگران سازمان تامین اجتماعی درصدد ارائه خدمات مطلوب به این افراد هستیم.

انتهای پیام/2300/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول