اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اعلام کرد

جذب 35 نفر از خانواده ایثارگران در اداره کل راه جنوب کرمان

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و تاکید دولت، طی سال گذشته امور مربوط به جذب و به‌کارگیری 35 نفر از خانواده ایثارگران در این اداره کل انجام شده است.

جذب 35 نفر از خانواده ایثارگران در اداره کل راه جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدمهدی بلوردی در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جیرفت خدمت به خانواده‌های ایثارگران را وظیفه‌ای مهم و مایه افتخار دستگاه‌های اجرایی برشمرد و اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران بخشی از پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و تاکید دولت، طی سال گذشته امور مربوط به جذب و به‌کارگیری 35 نفر از خانواده ایثارگران از جمله شش فرزند شهید و 29 فرزند جانباز در رشته‌های مورد نیاز انجام و مراحل گزینش تعدادی از این افراد نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

بلوردی خاطر نشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان علاوه بر به‌کارگیری اقشار ویژه در سال 91 با برگزاری آزمون استخدامی زمینه اشتغال بیش از 80  نفر را ایجاد کرده و در تبدیل وضعیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جیرفت با حضور در اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان ضمن ابلاغ پیام قدردانی مسئولان استان گفت: این اداره کل با توجه مناسب و در خور شأن در به‌کارگیری خانواده شهدا و ایثارگران نقش مهمی در استخدام اقشار ویژه ایفا کرده و از این حیث در جایگاه نخست استان قرار دارد.

کرامت شهدادنژاد از همکاری اداره کل راه و شهرسازی در حل مشکلات ایثارگران در بحث واگذاری زمین و برطرف کردن مسائل حوزه املاک و حقوقی نیز قدردانی کرد.

به گزارش فارس، استاندار کرمان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با ابلاغ پیامی از مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان به دلیل تلاش در راستای جذب فرزندان شاهد و ایثارگر در این دستگاه اجرایی قدردانی کردند.

انتهای پیام/2655/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول