اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تالش:

جامعه ایران مدیون ایثارگران است

فرماندار تالش با بیان اینکه رزمندگان اسلام با خون خود انقلاب را بیمه کردند، گفت: جامعه ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثار ایثارگران است.

جامعه ایران مدیون ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کریم شعبانی عصر امروز در مراسم تجلیل از شش نفر جانباز شاغل در فرمانداری این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز، آرامش امروز جامعه را حاصل رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان اسلام در طول انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

وی اظهار کرد: اگر امروز امنیت و آسایشی داریم همان ذخیره دفاع مقدس و ایثارگری‌های ایثارگران ماست و اگر آن ذخیره نبود ما در کوران هجمه دشمنان دچار مشکلات می‌شدیم.

فرماندار تالش افزود: رزمندگان اسلام شجاعانه با تقدیم جان و نثار زندگی خود شجاعانه انقلاب را بیمه کردند.

وی با بیان اینکه اگر سرمایه اولیه ترس باشد هر حرکتی منجر به تسلیم می‌شود، اذعان کرد: از آنجا که حرکت نخست انقلاب با تقدیم خون شهدا و ایثارگری‌ها آغاز شد، نفی‌سلطه و استکبار اساس کار ماست و ما مدیون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران هستیم.

در مراسم مذکور ناصر باباپور و داود محمدی نصب جانباز و آزاده و محرمعلی حسینی و فریدون عظیمی و کیهان بابایی جانبازان انقلاب اسلامی و فریبا حسنی فرزند شهید، با هدایا و لوح سپاس تجلیل شدند.

‌انتهای پیام/84001‌/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول