اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

جانبازان، ایثارگران و آزادگان، سند راستین حقانیت ایران در اعلام ندای آزادگی هستند+ تصاویر

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: جانبازان، ایثارگران و آزادگان، سند راستین حقانیت جمهوری اسلامی در اعلام ندای آزادگی هستند.

جانبازان، ایثارگران و آزادگان، سند راستین حقانیت ایران در اعلام ندای آزادگی هستند+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی به مناسبت میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز بعد از ظهر امروز در منازل جانبازان سرافراز "حاج حسین خرده فروش"، "محمدحسن جمالی قراملکی" و "حسین همتی" حضور یافت و این روز را به آنان تبریک گفت.

وی در این دیدارها با اشاره به جانفشانی جانبازان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: روحیه جانبازی و آزادگی، بی آن که محدود به دوران دفاع مقدس باشد، در مقطع زمانی پس از این دوره نیز، با مسئولیت پذیری و آگاهی هر چه بیشتر توام بوده و منشاً اثر خیر بوده است.

وی با اشاره به تقارن اعیاد شعبانیه با فرصت خلق حماسه سیاسی خاطرنشان کرد: این تقارن، یادآور حضور حماسه ساز ایثارگران و رزمندگان در جبهه های نبرد بوده و امروز همین روحیه پرشور، با تسری در آحاد جامعه، حکایت از خلق حماسه سیاسی دارد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به تهدیدات نظامی دشمن در مواجهه با تاثیرات بین‌المللی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر چه دشمن در برخی از مواقع، احتمال حمله نظامی را از گزینه های خود در مواجهه با انقلاب اسلامی مطرح می کند؛ اما بی‌شک در تهدید نظامی خود، حماسه سازی و پایمردی جانبازان و ایثارگران را به خاطر دارد.

 

علیرضابیگی تاکید کرد: جانبازان، ایثارگران و آزادگان، سند راستین حقانیت جمهوری اسلامی در اعلام ندای آزادگی هستند.

وی گفت: امروز تجلی روحیه جانبازی و ایثارگری، با الهام پذیرفتن از مکتب اهل بیت و فداکاری حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)، در دستاوردهای انقلاب اسلامی مشهود بوده و مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را روشن ساخته است.

جانبازان و ایثارگران سرافراز هشت سال دفاع مقدس نیز ضمن تاکید بر ضرورت پیگیری آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، پیشنهادات، دیدگاه‌ها و مشکلات خود را با استاندار آذربایجان شرقی در میان گذاشتند.

انتهای پیام/60001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول