اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز طرح ترافیکی تابستان 92 در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح ترافیکی تابستان 92 در این استان خبر داد.

آغاز طرح ترافیکی تابستان 92 در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ منوچهر سیاهپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از آغاز به کار طرح ترافیکی تابستانه در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی زودهنگام مدارس، دانشگاه‌ها، موسسات عالی و همچنین برگزاری سه انتخابات در سطح کشور پلیس راه استان خود را بر آن داشت تا این طرح را زودتر از هر سال آغاز و اجرا کند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد به اهداف اجرای طرح ترافیکی اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف ایجاد آرامش و رضایت‌مندی مردم در عبور و مرور و اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی است که در دو مرحله اجرا می‌شود.

وی، در ادامه تصریح کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در فصل تابستان و کاهش مسافرت‌های برون شهری مرحله اول طرح ترافیکی از 18 خرداد آغاز و تا 18 تیرماه ادامه می‌یابد.

سیاهپور اجرای مرحله دوم طرح را 17 مردادماه تا 31 شهریورماه عنوان کرد و گفت: این طرح در معابر برون شهری با تمرکز و اولویت بر محورهای پرتردد و شهرهای مسافرپذیر، پر جمعیت و دارای اماکن سیاحتی و زیارتی اجرا می‌شود تا در ایام تعطیلات مشکل حادی در محورهای پرتردد استان ایجاد نشود.

این مسئول اذعان کرد: پلیس راه استان با بکارگیری حداکثر توان خود اعم از نیروی انسانی، خودرویی و تجهیزات الکترونیکی سعی بر این دارد تا بستری امن برای رانندگان و مسافران و کلیه کسانی که قصد استفاده و تردد از معابر برون شهری را دارند، فراهم کنند.

وی، همراهی و کمک دیگر دستگاه‌ها خدمات‌رسان و اجرایی در آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز را مناسب و مهم برشمرد و گفت: علاوه بر آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز نسبت به رفع نقاط اقدامات لازم اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگر از سخنان خود اظهار کرد: در طرح ترافیکی تابستانه ماموران پلیس راه استان نسبت به اعمال قانون تخلفات حادثه‌خیز از جمله سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم رعایت فاصله طولی، عدم استفاده از کلاه ایمنی و عدم استفاده از کمربند ایمنی در حین رانندگی برابر ظرفیت قانونی برخورد می‌کنند.

سیاهپور بیان داشت: اجرای طرح در مرکز استان و دو محور اصلی یاسوج به اصفهان و یاسوج بابامیدان و دیگر محورهای مواصلاتی به استان اجرا می‌شود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: طرح با حضور چشم‌گیر، فعال و موثر کارکنان و تیم گشتی پلیس راه و با روحیه و نشاط لازم در معابر برون شهری به منظور اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود.

انتهای پیام/82011/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول