اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای شهر خوی:

حل معضل ترافیک در اولویت قرار گیرد

عضو منتخب شورای شهر خوی گفت: باید حل معضل ترافیک خوی در اولویت‌ترین کارهای شورای شهر آینده قرار گیرد.

حل معضل ترافیک در اولویت قرار گیرد

سجاد چهره‌آرا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوی، اظهار داشت: مردم خوی همپای ملت ایران در طول سالیان متمادی همواره پشتیبان انقلاب و رهبری بوده، در خلق حماسه‌ها پیشقدم بوده‌اند، بنابراین باید کسانی که موفق به جلب رای اعتماد آنها شده‌اند، برای حل مشکلات مختلف شهر تلاش کنند.

وی در ارتباط با اولویت کاری شورای شهر چهارم خوی، گفت: باید در زمینه‌های مختلف نسبت به برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، بلندمدت و میان‌مدت مبادرت شود تا اقداماتی که در زمینه‌های مختلف باید انجام گیرد، انجام گرفته و نتیجه مورد انتظار به دست آید.

چهره‌آرا خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت برای آسفالت‌ریزی معابر، برنامه‌ریزی میان‌مدت برای جمع‌آوری و توجه به آب‌های سطحی و برنامه‌ریزی بلندمدت نیز برای فراهم کردن زیرساخت‌های شهری و حل معضل ترافیک باید مورد توجه قرار گیرد و اعضای شورای اسلامی شهر در این راستا گام بردارند.

وی افزود : ایجاد مجتمع‌های پزشکی در خارج از محدوده مرکزی شهر سبب می‌شود، ترافیک مرکز شهر و خیابان امام بسیار کم شود و این امر باید اولویت دیگر کاری ما در شورای شهر چهارم قرار گیرد و اقشار مختلف جامعه برای عملیاتی شدن برنامه‌های مختلف باید به طور مستمر تلاش کنند.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر خوی، مردم این خطه از آذربایجان غربی را همپای انقلاب و از یاران وفادار نظام دانست و اظهار داشت: در انتخاباتی که 24 خرداد ماه سال جاری برپا شد، مردم با شور و شوق وصف‌نشدنی شرکت کردند.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول