اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

طرح عمرانی ترافیکی در منطقه مهرویلا وارد فاز اجرایی شد

شهردار کرج گفت: با تمهیدات اندیشیده شده طرح عمرانی و ترافیکی منطقه مهرویلا که یکی از بزرگترین طرح‌های کرج محسوب می‌شود، اجرایی شد.

طرح عمرانی ترافیکی در منطقه مهرویلا وارد فاز اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جریان بازدید از این طرح اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم و توسعه خدمات عمرانی در کلانشهر کرج یکی از مهمترین برنامه‌های ما است.

وی ادامه داد: با اجرایی شدن این طرح عمرانی بسیاری از مشکلات مردم در این منطقه مرتفع خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: یکی از مهمترین ماهیت‌های اجرای طرح‌های عمرانی ایجاد رفاه، توسعه و بهبود شرایط شهری است که اجرای این گونه طرح‌ها مسئولیتی خطیر را برای مدیریت شهری رقم زده است.

وی افزود: با توجه به موقعیت ویژه کلانشهر کرج که به تازگی نیز به استان تبدیل شده است باید برای توسعه و پیشرفت آن چشم‌انداز ویژه‌ای را در نظر گرفت.

شهردار کرج گفت: متأسفانه امروز میزان خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف این کلانشهر متناسب با جمعیت آن نیست لذا باید تدابیر اساسی را برای توسعه این مهم در کرج انجام داد.

آقازاده اظهار داشت: عدم تناسب زیرساخت‌ها یکی از مهمترین مشکلات این کلانشهر است.

وی نبود تعامل دستگاه‌ها را عامل وقفه در برخی از طرح‌ها دانست و افزود: مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید شرایط اجرای طرح را به خوبی درک کرده و با هماهنگی‌های لازم و همچنین تعاملات در پیشبرد آن طرح، مدیران را یاری دهند.

آقازاده در ادامه با بیان اینکه تحقق کامل این طرح نیازمند 100 میلیارد تومان هزینه است اظهار امیدواری کرد که که فاز اول آن تا پایان سال به اتمام برسد.

این مسئول بیان کرد: در راستای اجرایی شدن این طرح از شب گذشته انحراف ترافیکی در میدان مادر اجرا و این مسیر برای آغاز اجرای طرح مسدود شد.

هم‌اکنون قسمت تحتانی اتوبان خالی شده و شرایط برای اجرای این طرح زیرگذر آماده است.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول