اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای شهر خوی:

ترافیک خوی یک معضل جدی است

عضو منتخب شورای شهر خوی گفت: ترافیک خوی یک معضل جدی است که باید در راستای رفع این مشکل تلاش شود.

ترافیک خوی یک معضل جدی است

محمدرضا محبوبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوی، اظهار داشت:  قبل از اینکه ترافیک خوی به یک معضل غیر قابل‌ حل تبدیل شود باید تدابیر لازم را در این راستا اتخاذ کرد و فرهنگ ترافیک مردم را ارتقا داد.

وی بر لزوم زیربنایی و زیرساختی کار کردن در شورای شهر تاکید کرد و گفت: برای اینکه گام‌های توسعه و عمران شهری را بلندتر برداریم ابتدا باید زیرساخت‌ها در همه زمینه‌ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه فرهنگی، عمرانی و شهرسازی باید فراهم شود، خاطرنشان کرد: دست‌یابی به چشم‌انداز مورد نیاز فقط در سایه تعامل و همکاری اعضای شورا و شهردار  امکان‌پذیر است.

این عضو منتخب شورای شهر خوی از حضور مردم در پای صندوق‌های رای در 24 خرداد ماه سال جاری تقدیر کرد و اظهار داشت: این حضور حداکثری نشان‌دهنده دلبستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبری و کشور است.

محبوبی اظهار داشت: منتخبان این آئین سیاسی و اجتماعی بعد از اینکه مسئولیت را قبول کردند باید به صورت شبانه‌روزی در همه زمینه‌ها فعالیت کنند و از ظرفیت‌های قانونی موجود بهره ببرند تا به این ترتیب رای مردم ضایع نشود.

انتهای پیام/61009/ی10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول