اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی:

حماسه 24 خرداد نشان از بصیرت جوانان ایرانی دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی گفت: حضور حداکثری و آگاهانه جوانان ایران اسلامی در انتخابات، نشان‌دهنده بصیرت آنها است.

حماسه 24 خرداد نشان از بصیرت جوانان ایرانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، محمدباقر محسنی ظهر امروز در جمع کارکنان و معاونان دانشگاه با اشاره به حماسه 24 خرداد، اظهار داشت: حضور پرشور در هر انتخاباتی بیانگر میزان رضایتمندی هر ملتی است و ملت ایران اسلامی با حضور حداکثری خود بار دیگر پاسخ قاطع و محکم به یاوه‌گویی‌‌های استکبار دادند.

وی با تمجید از حضور پرشور جوانان به ویژه دانشجویان در پرشور کردن فضای انتخابات نامزدها و حضور حداکثری در انتخابات، بیان کرد: باوجود همزمانی تبلیغات انتخابات با امتحانات پایان ترم دانشجویان، حضور حداکثری جوانان بی‌بدیل بود که نشان‌دهنده طراوت و سرزندگی آنها است.

محسنی در ادامه با اشاره به صدور مجوز بین‌المللی شدن دانشگاه آزاد اسلامی خوی، اظهار داشت: استاندارد بودن فضاهای آموزشی و کتابخانه‌ای، مدارج بالای هیئت‌های علمی، توسعه فعالیت‌ها، موفقیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی از جمله شاخص‌هایی است که به تبدیل این دانشگاه به واحد بین‌المللی منجر شد.

وی ادامه داد: فضای آموزشی و آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی خوی بیش از 74 هزار متر مربع است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی وجود 40 کارگاه و آزمایشگاه مجهز در زمینه علوم پایه فنی و مهندسی را از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های این دانشگاه در تبدیل آن به واحد بین‌المللی عنوان کرد که مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در سفر اخیر خود امکانات و زیر ساخت‌های این دانشگاه را در مقایسه با سایر موسسات آموزش عالی کم‌نظیر ارزیابی کرد.

وی سرانه هر دانشجو از فضای آموزشی را 14 مترمربع عنوان کرد و افزود: با عنایت به این که هم‌اکنون دانشگاه آزاد اسلامی خوی بیش از 74 هزار مترمربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی دارد لذا سرانه هر دانشجو از فضای آموزشی در این واحد از استانداردهای دانشگاهی، پنج مترمربع بیشتر است.

محسنی از امضای تفاهم‌نامه مشترک با دانشگاه‌های ترکیه، ارمنستان، عراق و جمهوری آذربایجان خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تبادل استاد و دانشجو از جمله محورهای اجرایی این تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول