اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر دامغان:

حماسه 24 خرداد سنگ‏اندازی و شایعه‏پراکنی دشمنان را خنثی کرد

شورای اسلامی شهر دامغان در دوره سوم با صدور بیانیه‏ای به مناسبت حماسه سیاسی 24 خرداد ملت ایران و حضور پرشکوه در پای صندوق‏های اخذ رأی تاکید کرد: حماسه 24 خرداد سنگ‏اندازی و شایعه‏پراکنی دشمنان را خنثی کرد.

حماسه 24 خرداد سنگ‏اندازی و شایعه‏پراکنی دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، در بخشی از این بیانیه که تصویر آن امروز به دفتر خبرگزاری فارس در دامغان ارسال شده، آمده است: خداوند بزرگ را سپاس می‏گوییم که نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را به ما ارزانی فرمود تا در سایه‏سار آن پیشرفت، رشد و بالندگی و بروز استعدادهای خویش را به اثبات برسانیم.

در قسمتی دیگر از این بیانیه آورده شده است: از برکات انقلاب اسلامی ایران، برگزاری انتخابات آزاد است که به سبب آن می‏توانیم در سرنوشت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود دخالت مستقیم داشته و بهبود اوضاع داخلی و خارجی ایران اسلامی را رقم بزنیم و ضرورت دارد که این ظرفیت ارزشمند را همیشه به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم همیشه در صحنه و پایبند به انقلاب به کار گیریم.

شورای اسلامی شهر دامغان در دوره سوم در بخش دیگر بیانیه خود آورده است: حضور حماسی مردم در پای صندوق‏های اخذ رأی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانگر رشد شعور سیاسی و پایبندی آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است و مردم عزیز باری دیگر با حضور شکوهمند خود توطئه‏ها، سنگ‏اندازی و شایعه‏پراکنی دشمنان را خنثی کردند.

در بخش پایانی این بیانیه خطاب به مردم شریف، متدین و همیشه در صحنه دامغان آمده است: به حول و قوه الهی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با تأسی از منویات امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه و اندیشمند با شکوه هر چه بیشتر برگزار شد و این حضور پرشکوه و هوشمندانه شما گرامیان، مصداق واقعی حماسه سیاسی بوده است و برگ زرین دیگری بر افتخارات حماسی این شهرستان افزود.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول