اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دامغان در مجلس:

حماسه عظیم 24 خرداد آینده ایران اسلامی را تضمین کرد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور پرشکوه ملت ایران در حماسه عظیم روز جمعه 24 خرداد تقدیر کرد و گفت: حماسه عظیم 24 خرداد آینده ایران اسلامی را تضمین کرد.

حماسه عظیم 24 خرداد آینده ایران اسلامی را تضمین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عبدالرحمان رستمیان امروز با صدور بیانیه‏ای به مناسبت انتخابات پرشور 24 خرداد ماه امسال که تصویری از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در دامغان قرار گرفت، آورده است: با سپاس بیکران از پیشگاه خداوند متعال و سپاس‏گزاری از محضر ملت سرافراز ایران که با حضور پرشکوه خود در روز جمعه 24 خرداد 92 حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را در شرایط حساس کنونی کشور رقم زدند.

در بخش دیگری از این بیانیه آورده شده است: انتخاب شایسته حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به سمت هفتمین رئیس جمهور اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می کنم و امیدوارم رئیس جمهور منتخب ملت ایران با جلب اعتماد مردم، امید و شادابی فزاینده ای را در کشور اسلامی ایران به ارمغان آورد.

در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است: تجارب ارزشمند رئیس جمهور منتخب ملت ایران در عرصه های مختلف، توفیق ایشان را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور با استفاده از سرمایه ارزشمند و عظیم اعتماد و اطمینان مردم بزرگوار و بهره گیری از تمامی ظرفیت های نیروی انسانی، مدیریتی و کارشناسی در رفع معضلات و مشکلات داخلی و خارجی با همکاری سایر قوا و تحت لوای رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تضمین می کند.

انتهای پیام/74002/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول