اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

پیام حماسه 24 خرداد همراهی مردم با نظام و لبیک به رهبری بود

امام جمعه ایلام گفت: پیام حماسه 24 خرداد همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود.

پیام حماسه 24 خرداد همراهی مردم با نظام و لبیک به رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: مشارکت گسترده و شورانگیز مردم و برگزاری انتخابات در فضای سالم و آرام همراه با امنیت کامل به عنوان اصلی‌ترین راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران تحقق یافت.

وی ادامه داد: پیام دیگر این حضور و مشارکت حداکثری مردم ابراز اعتماد به فرایند انتخابات بود، در سال 88 دشمنان نظام اسلامی با ایجاد فتنه تلاش کردند با بی‌اعتماد کردن مردم به نظام و متهم کردن نظام اسلامی به خیانت در امانت؛ زمینه آشوب و ناامنی را فراهم کردند و امنیت کشور را به مخاطره انداختند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اگر نامزدهای ناموفق انتخابات 88 همانند نامزدهای انتخابات 24 خرداد 92 به قانون تمکین می‌کردند و به نامزد پیروز تبریک می‌گفتند و اعلام همراهی در تشکیل دولت می‌کردند آن حماسه بزرگ که سبب اعجاب جهانیان شده بود ناکام جلوه داده نمی‌شد.

لطفی تصریح کرد: افزون بر این سران فتنه بزرگترین خیانت را نسبت به نظام اسلامی مرتکب شدند و خیانت آنها هرگز فراموش‌شدنی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بنابراین القای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری که از قبل طراحی شده بود، یک توطئه بزرگ بود.

وی ادامه داد: اما مشارکت 72 درصدی مردم در انتخابات 24 خردادماه به جهانیان نشان داد مردم همواره به فرایند انتخابات در ایران اعتماد دارند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: پیام دیگر این انتخابات دست رد به دشمنان و ترفندهای آنان در تحریم‌ها و تهدیدها بود.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین روز سرباز گمنام اشاره کرد و گفت: بدون تردید امنیت بالای نظام اسلامی در ابعاد مختلف و اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی مرهون تلاش‌های مستمر و فداکاری ایثارگری سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای متعهد و ولایت‌مدار وزارت اطلاعات است.

انتهای پیام/2246/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول