اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان

امام جمعه پلدختر خواستار رفع مشکل آب شرب روستاها شد

امام جمعه پلدختر گفت: حل مشکل آب شرب حداقل انتظار مردم روستاهای پلدختر از شرکت آبفار لرستان است.

امام جمعه پلدختر خواستار رفع مشکل آب شرب روستاها شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، امروز مدیرعامل شرکت آب فاضلاب روستایی استان لرستان در دیدار با امام جمعه پلدختر مشکلات کم آبی روستاهای این شهرستان را بررسی کرد.

در این دیدار یک ساعته حجت‎الاسلام علی محمد لروند با بیان اینکه برخی از روستاهای پلدختر از کمبود آب شرب رنج می‎برند،بیان کرد: شرایط آب و هوایی شهرستان پلدختر و گرمای بیش از حد آن توجه جدی مسئولان آبفار لرستان را به این منطقه طلب می‎کند.

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته اقدامات خوبی برای آبرسانی به مناطق روستایی در لرستان انجام شده است، اظهار داشت: در برخی موارد کمبودهایی وجود دارد که باید مسئولان آن را جبران کنند.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه پلدختر به مطالبات این شرکت اشاره کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از مردم طلب زیادی دارد که این امر مشکلاتی را برای اجرای پروژه‎های این شرکت ایجاد کرده است.

علیرضا کاکاوند خواستار پرداخت این طلب شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از سوی مردم شد و تصریح کرد: برای آب‎رسانی و اجرای پروژه‎های این شرکت در روستاها این طلب باید از سوی مردم پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان یکی دیگر از مشکلات روستاهای پلدختر را عدم نصب کنتور آب دانست و خواستار همکاری مردم با آبفار شد.

وی همچنین با اشاره به روند آبرسانی به روستاهایی که دارای مشکل آب شرب هستند، اذعان داشت: آبرسانی از این طریق به این روستاها انجام می‎شود.

انتهای پیام/85009/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول