اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

هدف موسسه امدادگران عاشورای زنجان خدمت به مردم است

استاندار زنجان گفت: نگاه و هدف موسسه خیریه امدادگران عاشورای استان زنجان خدمت به مردم است.

هدف موسسه امدادگران عاشورای زنجان خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد شامگاه یک‏شنبه در همایش موسسه خیریه امدادگران عاشورا اظهار داشت: بیمارانی وجود دارند که به دلیل مشکلات مالی و فقر اقتصادی مشکلات درمان را نیز با خود یدک می‏کشند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به بیماران بی‌بضاعت و صعب‏العلاج توفیق بزرگی است که خداوند نصیب افراد می‏کند، خاطرنشان کرد: این توفیق نصیب هر کسی نمی‏‏شود و باید برای توشه خود در این زمینه اقدام کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان با تاسیس موسسه خیریه امدادگران عاشورا در قافله خیر و ثواب حضور داشته و نقش مهمی را در حوزه سلامت ایفا می‏کند، تصریح کرد: حمایت از بیماران بی‌بضاعت و صعب‎العلاج از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید این فرهنگ ترویج یابد.

وی به عدم حضور بیشتر دعوت‌شدگان به همایش مذکور اشاره کرد و گفت: بیش از یک‌هزار نفر به همایش این موسسه خیریه دعوت شده بودند.

رئوفی‏نژاد ادامه داد: امیدواریم در مراسم‏های بعدی استقبال خوبی از برنامه‏های موسسه خیریه امدادگران عاشورای استان زنجان صورت گیرد.

در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در زمینه کتاب جامع دستاوردهای حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان که امروز رونمایی شد، اذعان داشت: این کتاب محصول چهار سال عملکرد حوزه سلامت استان زنجان به شمار می‏رود.

رحیم سروری تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان طی سال‏های اخیر در شاخص‏های مختلفی رشد بسیار خوبی داشته است.

لازم به ذکر است، کتاب جامع دستاوردهای حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با فصل ویژه خیریه‏های سلامت در همایش موسسه خیریه امدادگران عاشورا و با حضور مسئولان رونمایی شد.

انتهای پیام/73006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول