اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پیشوا:

عالم در محضر امام زمان (عج) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پیشوا با تاکید بر امام شناسی گفت: عالم در محضر امام زمان (عج) است.

عالم در محضر امام زمان (عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین باقر تاجیک بعد از ظهر امروز در جشن ولادت با سعادت منجی عالم بشریت اظهار داشت: جوانان باید امام زمان (عج) را آن‏طور که شایسته است، بشناسند و بدانند عالم در محضر امام مهدی (عج) است و باید آنچه از این امام بزرگوار در دل و ذهن دارند، در طول زندگی ساری و جاری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پیشوا مسئله مهدویت را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: در خصوص بحث ترویج فرهنگ مهدویت باید همه تلاش کنیم تا جامعه اسلامی ایران، جامعه‌ه‏ای مهدوی باشد.

وی در ادامه افزود: باید بدانیم در عصر غیبت امام زمان (عج) نقش و وظیفه‏‌مان چیست تا بتوانیم زمینه ظهور ایشان را آن‌طور که شایسته است، فراهم کنیم.

در پایان طبق سنوات گذشته قربانی گوسفند که هزینه آن توسط پایوران و سربازان جمع‌آوری شده بود برای سلامتی امام زمان (عج) و ظهور ایشان ذبح شد و قربانی به دارالایتام شهرستان پیشوا داده شد. 

این گزارش حاکی است، به مناسبت سالروز ولایت و امامت حضرت حجت ابن الحسن عسگری (عج) مراسمی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و جمع کثیری از بسیجیان، آحاد مختلف مردم و عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در سپاه ناحیه پیشوا با برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول