اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعداز ظهر امروز

عوامل اجرایی انتخابات در نکا تجلیل شدند

بعدازظهر امروز با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستاتی از عوامل اجرایی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای‌های اسلامی تجلیل شدند.

عوامل اجرایی انتخابات در نکا تجلیل شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی فرماندار نکا بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران انتخابات در نکا افزود: در این انتخابات همه با تمام توان وارد شدند و عوامل اجرایی، نظارت، خبرنگاران، مردم و ... براساس قانون نقش‌آفرینی کردند و همگان در خلق حماسه سیاسی سهیم هستند.

وی اظهار داشت: حضور به موقع مردم در صحنه، نقشه‌های دشمن را در توطئه‌افکنی علیه نظام جمهوری اسلامی خنثی کرد و انتخابات اخیر برگ زرین دیگری بر افتخارات ایرانیان افزود.

فرماندار نکا گفت: بیش از 98 درصد از مردم شهرستان نکا در انتخابات شرکت کردند و یک بار دیگر به نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای آری گفتند.

رجبی ادامه داد: هر نماینده فرماندار در انتخابات یک مدیر است و کار بزرگی را در انتخابات به عهده داشتند.

وی با بیان اینکه در طول انتخابات اعضای هیئت اجرایی و نظارت انتخابات با تعامل و رعایت قانون و عدالت، باعث اعتماد و مشارکت جدی مردم شدند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همکاری و تلاش شبانه‌روزی تمام کمیته‌ها و عوامل با انجام به موقع تمام فرایندهای برگزاری انتخابات و با تلاش و دلسوزی، تعامل و ایجاد فضای صمیمی و با نشاط توسط تمام عوامل اجرایی شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و دشمن‌شکن بودیم.

رجبی افزود: با توجه به تعهد، رسالت، قانون‌مداری و تعهدات دینی همه عوامل اجرایی انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در شهرستان شاهد کوچک‌ترین مسأله و مشکلی نبودیم و رسالتی که برعهده داشتیم به نحو مطلوب به سرانجام رساندیم.

فرماندار نکا ادامه داد: مشارکت در نکا براساس آمار اعلام شده از سوی وزارت کشور 101 درصد بوده که شامل حضور مسافران به این شهرستان بوده است و مشارکت مردم شهرستان نکا در این انتخابات بیش از 98 درصد بوده است.

رجبی یادآور شد: مردم ما با حضور گسترده و با توجه و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور گسترده و حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند و یکبار دیگر برگ زرینی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت رساندند و تمام ترفندهای دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه نکا نیز در سخنانی با قدردانی از حضور  ملت ایران در انتخابات گفت: ملت ما با حضور در انتخابات 24 خرداد در ایران اسلامی مایه‌ی سربلندی دوستان و مایه‌ی رسوایی و سرخوردگی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی شدند.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی افزود: انتخابات ایران سالم‌ترین انتخابات است و اثبات شد که برنامه‌های دشمن برای حضور کمرنگ ملت در انتخابات در اراده پولادین مردم و دفاع از ارزش‌ها اثری ندارد.

انتهای پیام/86002/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول