اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای خوزستان:

انتخابات خوزستان با 3 سیستم متفاوت الکترونیکی انجام شد

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان گفت: در این دوره شمارش آراء با سه سیستم متفاوت الکترونیکی انجام شد.

انتخابات خوزستان با 3 سیستم متفاوت الکترونیکی انجام شد

شمس‌الله بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: معتقدم در این دوره همچون دوره‌های قبل انتخابات سالمی برگزار شد چرا که تمام اعضای هیئت نظارت از معتمدین مردم بودند.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان افزود: روز انتخابات حدود 13 نفر کار نظارت بر روی هر صندوق را بر عهده داشتند و این در حالی است که نمایندگان هر کاندیدا در شمارش آراء حضور داشتند.

وی خطاب به کسانی که معتقدند نتایج انتخابات شورای شهر دیرتر از موعد مقرر اعلام شده است گفت: بر اساس بخش نامه، نتایج انتخابات شوراها در شهرهای بزرگ به غیر از تهران حداکثر می‌توان تا سه روز بعد اعلام شود و قرار بر این بود که روز دوشنبه یا سه‌شنبه نتایج اعلام شود که این امر صورت گرفت.

بهمنی ادامه داد: چون اولویت کار با انتخابات ریاست جمهوری بود ابتدا باید شمارش آراء ریاست جمهوری انجام می‌شد و این موضوع قدری روند کار را کندتر می‌کرد اما با این وجود نتایج شورای شهر اهواز زودتر از موعد مقرر اعلام شد.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر اهواز همچنین عنوان کرد: تا آنجا که به یاد دارم این گونه نبوده که کسی بخواهد در روند انتخابات و یا شمارش آراء تخلفی انجام دهد و نباید بی‌دلیل بگوئیم که در این دوره تخلف صورت گرفته است.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان گفت: به دلیل این که کنترل دقیقی بر نتایج انتخابات شوراها داشته باشیم در این دوره شمارش آراء با سه سیستم متفاوت الکترونیکی انجام شد به این معنی که پس از شمارش اولیه توسط ناظران، نتایج مشخص شده در سه مرحله توسط سیستم استخراج می‌شود.

انتهای پیام/72001/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول