اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

منزویان سیاست می‌خواستند از فرصت انتخابات به نفع خود استفاده کنند

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: عده‌ای بازنشسته و منزوی سیاست می‌خواستند از فرصت انتخابات به نفع خود استفاده کنند.

منزویان سیاست می‌خواستند از فرصت انتخابات به نفع خود استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،حجت‌الاسلام محمد موسوی شنبه‌شب در شورای اداری استان زنجان، اظهار کرد: قوه قضائیه، مجریه و مقننه سه پایه نظام اسلامی را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه سه قوه با نظارت مقام معظم رهبری در جامعه اداره می‌شوند، افزود: مدیریت، اشرافیت و هدایت مقام معظم رهبری در هدایت جامعه بی‌نظیر است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور در 24 خردادماه سال‌جاری، تصریح کرد: باید چنین جشن حضوری چهار سال پیش گرفته می‌شد.

موسوی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می‌کردند، همچون انتخابات سال 88 از توطئه‌های خود به هدفی برسند، خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

وی با بیان اینکه قوای سه‌گانه در جامعه برای تعالی نظام اسلامی تشکیل شده‌اند، گفت: هیچ یک از قوا حق ورود و دخالت در امور دیگر قوا را ندارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، جایگاه قوه قضائیه را از سایر قوا بالاتر عنوان کرد و گفت: قوه قضائیه در جایگاهی بالاتر از قوه مجریه و مقننه قرار دارد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده‌های بیشمار در مراجع قضایی، تشکیل پرونده با چنین آمار بالایی را زیبنده نظام اسلامی نیست.

موسوی با بیان اینکه برای چرایی تشکیل این پرونده‌ها در مراجع قضایی باید فکری کرد، گفت: باید اختلافات مردم توسط خود مردم حل شود و برخی اختلافات جرئی و کوچک به مراجع قضایی تحمیل نشود.

وی، حضور قاضی در جامعه را ضروری دانست و گفت: اما این حضور نباید منجر به تشکیل پرونده‌های چند هزاری در مراجع قضایی شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاه‌نمایی وضعیت نظام اسلامی توسط برخی کاندیداهای ریاست جمهوری، یادآور شد: مشکلات و معضلات در نظام اسلامی وجود دارد، اما این مشکلات در حد بحران نیست که برخی از کاندیداها مطرح می‌کردند.

وی، انتخابات ایران را از آزادترین انتخابات در جهان عنوان کرد و گفت: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی جواب دشمنان را داد.

موسوی، رئیس‌جمهور منتخب را از روحانیون مبارز نظام اسلامی، زحمت‌کش و فرهیخته عنوان کرد و بیان داشت: باید رئیس‌جمهور منتخب را کمک کرد.

وی با بیان اینکه عده‌ای بازنشسته  و منزوی سیاست می‌خواستند از فرصت انتخابات به نفع خود استفاده کنند، افزود: مصادره رئیس‌جمهور منتخب به نام خود از برنامه‌های این افراد بود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شانس حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات بیشتر بود، گفت: تلاش‌های مقام معظم رهبری نیز برای حضور گسترده در انتخابات کارساز بود و مردم نیز به منویات مقام معظم رهبری پاسخ دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران به روحانیت توجه ویژه‌ای دارند، خاطرنشان کرد: رای مردم پوزه آمریکا و استکبار را به خاک مالید.

موسوی با بیان اینکه حجت‌الاسلام روحانی بر روی حرف خود می‌ایستد، گفت: در صورتی که منطقی را بالاتر از منطق خود بداند، از آن استفاده می‌کند.

وی در پایان از عدم اجرای برخی پروژه‌های شهرستان خدابنده گله‌مندی کرد و گفت: ضروری است برای اجرای این پروژه‌ها اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول