اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

تولید ملی موجب افزایش عزت ملی می‌شود

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تولید محصولات ملی را موجب افزایش عزت ملی دانست.

تولید ملی موجب افزایش عزت ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله حسن عالمی ظهر امروز در جشن میلاد امام زمان (عج) که در سالن شهدای جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: استفاده مردم از محصولات کشاورزی داخلی موجب عزتمندی آنان می‌شود.

عالمی افزود: جهادگران سازمان جهاد کشاورزی می‌توانند با فعالیت خود و تولید محصولات کشاورزی داخلی، نقش مثبتی در ایجاد این عزت ملی داشته باشند.

وی نظام جمهوری اسلامی ایران را یکی از مقدمات ظهور بقیةالله (عج) دانست و افزود: از آنجا که مردم این کشور دلی منتظر برای حجت خداوند دارند، خدمت به آنان بهترین عبادت‌هاست و جهادگران بخش کشاورزی باید در خدمت به این مردم با اخلاص بیشتری فعالیت کنند.

عالمی با بیان اینکه نور نبوت و رسالت از ابتدای خلقت بشر از سوی خداوند در وجود انسان نهاده شده است، ادامه داد: خداوند از همان ابتدا ودیعه رسالت را در نهاد انسان قرار داده و آن را برای بشریت فرستاده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: نور نبوت و رسالت از ابتدا در میان انبیا وجود داشته است و یکی پس از دیگری انتقال یافته که این همان معنای رسالت است.

وی رسالت را به معنای دعوت کردن همه مردم در همه اعصار و در تمام شرایط به نور خداوند دانست و گفت: شیطان به عنوان بزرگ‌ترین دشمن خداوند و انسان همواره در تلاش بوده است تا این نور را خاموش کند.

عالمی خاطرنشان کرد: خداوند می‌خواهد که این نور در عالم به طور کامل فراگیر شود و این کار تا به امروز جز در مقاطعی خاص و به صورت محدود صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: بردگان و بندگان ابلیس همواره به دنبال خاموش کردن این نور و برای رسیدن به این مقصود نیز همواره با خداوند و انسان در ستیز بوده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه خداوند قول فراگیر شدن این نور را به انسان داده است، تأکید کرد: کمال نور زمانی است که بر همه ابعاد، دل‌ها و جان‌های افراد قابل دسترسی باشد و همه بتوانند از آن استفاده کنند.

عالمی اضافه کرد: مطرح کردن این موضوع که با تحقق ظهور، عدل در تمام جهان فراگیر می‌شود به معنای فراگیری عدل از سوی دستگاه‌های حکومتی، نظارتی و نظامی نیست؛ بلکه ظهور به معنای انفجار معارف، دانش و احکام الهی است.

وی خاطرنشان کرد: فراگیر شدن این نور بر همه عرصه‌ها و جوانب انسان در دوره حضرت بقیةالله (عج) اتفاق می‌افتد و جهانیان شاهد گسترش عدل، معارف، دانش، اخلاق و ایمان در آن عصر هستند.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول