اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز:

استان البرز یکی از استان‌های برتر کشور در تولید محصولات کشاورزی است

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار البرز گفت: استان البرز یکی از استان‌های برتر کشور در تولید محصولات کشاورزی است.

استان البرز یکی از استان‌های برتر کشور در تولید محصولات کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین بغدادی بعدازظهر امروز در کمیته اقتصادی استان البرز اظهار داشت: باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی زمینه‌های توسعه بیشتر محصولات کشاورزی را در این استان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: استان البرز دارای قابلیت‌های فراوانی در زمینه توسعه محصولات کشاورزی دارد لذا می‌توانیم با کمی توجه بیشتر به این بخش بسترهای ارتقای بیشتر این مهم را فراهم کنیم.

این مسئول با اعلام اینکه استان البرز از پنج استان برتر کشور در زمینه تولید محصولات کشاورزی است، افزود: برای اینکه بتوانیم استان البرز را در رده اول این مهم تبدیل کنیم باید از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری‌های مختلف در بخش کشاورزی دعوت به عمل آوریم.

وی اظهار داشت: در این راستا منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز یکی از ظرفیت‌های بی‌نظیر در این استان است که می‌تواند نقش بسیار مهمی را در توسعه و شتاب چرخ‌های اقتصادی استان البرز داشته باشد.

بغدادی استان البرز را در اوج قله‌های اقتصادی عنوان کرد و گفت: داشتن شرایط اقلیمی مناسب، دارا بودن زمین‌های مستعد کشاورزی و همچنین داشتن ظرفیت‌های قابل توجه از مهم‌ترین مزیت‌های این استان به شمار می‌رود.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم برنامه‌های خود را در زمینه توسعه کشاورزی و به تبع آن گسترش اقتصادی منطقه محقق سازیم، استفاده از نیروهای انسانی متخصص و کارشناس و همچنین استفاده از پتانسیل‌های این استان است.

این مسئول در ادامه به فراخوان جذب سرمایه‌گذار جهت ایجاد پایانه صادراتی در استان البرز اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده و با هماهنگی‌های به عمل آمده سازمان صنعت، معدن و تجارت فراخوانی را ارائه کرده که در آن از عموم سرمایه‌گذاران دعوت به عمل آورده تا درخواست کتبی خود را ظرف مدت 30 روز از تاریخ امروز تا پایان وقت اداری 30 تیرماه به همراه مدارک به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز واقع در خیابان شهید بهشتی، جنب پمپ بنزین حصارک، خیابان ولیعصر(عج) ارائه دهند.

انتهای پیام/2302/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول