اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی:

تولید 3 فیلم سینمایی در دستور کار است

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: تولید سه فیلم سینمایی بلند در دستور کار مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی قرار دارد که امیدواریم امسال به ثمر بنشیند.

تولید 3 فیلم سینمایی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شفیع آقامحمدی صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ با خبر‌نگاران که در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با تولید این فیلم‌ها که مستند داستانی است انتظار می‌رود شاهد پخش این آثار تولیدی در سینما‌های کشور و حتی حضور در جشنواره‌های بین‌المللی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هر چند تولیدات ما در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر بوده اما مرکز گسترش تعطیلی ندارد و به رقم برخی مشکلات مالی و اعتباری سعی داریم تولیدات خود را ارتقا بخشیم.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی یادآور شد: ما آهسته و پیوسته فعالیت‌هایمان را در حوزه تولید آثار مستند و تجربی پی می‌گیریم و امیدواریم در بهترین شرایط تولیدات این مرکز در سطح ملی و جهانی بدرخشد.

آقامحمدی گفت: در کنار تولید سه فیلم بلند سینمای امسال تولید 20 تا30 فیلم کوتاه مستند و انیمیشن نیز در دستور کار این مرکز است.

این مسئول عنوان کرد: این آثار با موضوعات متنوع و بیشتر به همت مستند‌سازان جوان تولید و عرضه شده تا با حضور در جشنواره جهانی و بین‌المللی بستر موفقیت آنها فراهم آید.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با یادآوری اینکه آثار تولیدی مرکز گسترش در یک سال اخیر در بیش از هفت جشنواره بین‌المللی شرکت کرده است، بیان داشت: این جشنواره‌ها شامل جشنواره بین‌المللی سوئیس، ژاپن، جشنواره هلند، مصر، کانادا و چندین جشنواره آمریکا بوده است که در چندین مورد هنرمندان ما درخشش خوبی داشتند.

مدیر جشنواره میلاد سرخ ادامه داد: سبک و روش بنده در مرکز و در برگزاری جشن‌ها به گونه‌ای است که تا اعتباری نباشد کاری را آغاز نمی‌کنم که قطعاً با تاًمین اعتبار دومین جشنواره سراسری میلاد سرخ را به همت مسئولان استانی برگزار می‌کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آقا‌محمدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: رویکرد امسال مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی حمایت از فیلم‌ها و تولیدات با محوریت انقلاب اسلامی، ارزش‌های دینی و مناسبت‌های معنوی و مذهبی است که انتظار می‌رود نتایجی که به دست می‌آید مورد توجه و رضایت مخاطبان قرار گیرد.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول