اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری راور خبر داد

برگزاری همایش تجلیل از مقام شهدای 7 تیر در راور

رئیس دادگستری شهرستان راور گفت: به منظور شناساندن ابعاد حادثه هفتم تیرماه ویژه‌نامه‌ای همراه با مسابقه تهیه شده است که به 5 برنده مسابقه در روز برگزاری همایش ویژه تجلیل از مقام شهدای هفتم تیر جوایزی اعطا می‌شود.

برگزاری همایش تجلیل از مقام شهدای 7 تیر در راور

محمود محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در راور در تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: به دنبال تشکیل ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در شهرستان راور اهداف و برنامه‌های این هفته از سوی ستاد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی هدف از تشکیل این ستاد را برنامه‌ریزی برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته قوه قضائیه و تجلیل از مقام شامخ شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی دانست.

رئیس دادگستری راور گفت: شهید بهشتی از جمله شخصیت‌های ارزنده و بارز جهان اسلام است که نقش بسیار بسزایی در استقلال و شکل‌گیری دستگاه قضایی و تدوین قانون اساسی داشته است.

وی افزود: با توجه به اعلام برنامه از سوی دادگستری کرمان و نامگذاری ایام هفته در این ستاد نیز برنامه‌هایی تصویب و در قالب جدول به دفتر امام جمعه، فرمانداری و ادارات تابعه ابلاغ شده است.

محمدی بیان داشت: تبلیغ و فضاسازی شهر با استفاده از نصب پلاکارد، عکس و پوستر، درج بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) بر سربرگ مکاتبات اداری، دیدار و ملاقات حضوری مردم با رئیس دادگستری و دادستان، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در چند مسجد شهر و روستا و ارائه خدمات پزشکی از جمله برنامه‌های مورد مصوب در این ستاد است.

وی عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، همایش بزرگداشت شهدای هفتم تیر، مسابقات ورزشی پینگ‌پنگ، تسهیل ملاقات حضوری و اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط ، بازدید از زندان مرکزی کرمان و کمپ‌های ترک اعتیاد را از دیگر برنامه‌های تصویب شده برشمرد.

وی تصریح کرد: به منظور شناساندن شخصیت شهید بهشتی و ابعاد حادثه هفتم تیرماه ویژه‌نامه‌ای همراه با مسابقه تهیه شده است که به پنج برنده مسابقه در روز برگزاری همایش ویژه تجلیل از مقام شهدای هفتم تیر جوایزی اعطا می‌شود.

محمدی گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی امسال نیز مانند سال‌های گذشته مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه با شکوه هر چه تمام برگزار شود.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول