اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

انجمن حجتیه به‌ دنبال ایجاد زمینه ظهور از طریق ترویج فساد است

فرمانده سپاه استان همدان گفت: انتظار منفی را جریان‌هایی مانند انجمن حجتیه در داخل و خارج پیگیری می‌کنند و رخوت، خمودگی و بی‌تفاوتی را ترویج می‌کنند تا زمینه ظهور از طریق فساد و گناه فراهم شود.

انجمن حجتیه به‌ دنبال ایجاد زمینه ظهور از طریق ترویج فساد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی جانشینان فرماندهان واحدهای مقاومت و دبیران حلقه‌های صالحین طرح ولایت به موضوع انتظار ظهور موعود پرداخت و اظهار داشت: دو نوع انتظار داریم، یکی منفی و دیگری انتظار مثبت است.

وی افزود: انتظار منفی انتظاری است که در آن انسان هیچ حرکت تلاش و کوششی را دنبال نمی‌کند و دست روی دست می‌گذارد و یا مانند برخی گروه‌ها و احزاب منحرف فساد و فحشا را ترویج می‌دهد تا امام زمان(عج) ظهور کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: انتظار منفی را جریان‌هایی مانند انجمن حجتیه در داخل و خارج پیگیری می‌کنند و رخوت، خمودگی و بی‌تفاوتی را ترویج می‌کنند تا زمینه ظهور از طریق فساد و گناه فراهم شود.

وی در ادامه به انتظار مثبت اشاره کرد و یادآور شد: همه آنهایی که درد دین و اسلام دارند رسالت خود را در دفاع از اسلام و سازندگی جامعه دنبال کرده و در این مسیر ابتدا خود را آماده و سپس به آماده‌سازی جامعه اقدام می‌کنند.   

ابوحمزه در ادامه با بیان اینکه دانش‌آموزان برای ساختن آینده ایران باید آماده شوند، خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: شما دانش‌آموزان باید افق دید خود را وسیع طراحی کنید تا در آینده نیروهای مفید و مؤثر برای نظام اسلامی باشید.

وی اضافه کرد: دوره‌هایی که امروز در آن شرکت کردید فقط به این منظور نیست که چند روزی را آموزش بگیرید و بروید بلکه شما در این دوره‌ها برای حرکتی عظیم و برای آینده‌سازی انقلاب اسلامی آموزش می‌بینید.

فرمانده سپاه استان همدان در ادامه با بیان اینکه در 10 سال آینده به مرور، مدیریت کشور در سطوح مختلف را شما به عهده می‌گیرید، گفت: امروز برخی از مدیران در کشور دید کوتاهی دارند، اما شما باید براساس سند چشم انداز 20 ساله کشور حرکت کنید و در این راستا هر چقدر دید شما وسیع‌تر باشد موفق‌تر هستید.

وی افزود: دانش‌آموزان در گذشته در پیروزی، تثبیت و دفاع از انقلاب اسلامی نقشی اساسی ایفا کردند و نشانگر این موضوع تقدیم بیش از 30 هزار شهید دانش‌آموز است و شما امروز باید ادامه دهنده راه آنها باشید.

ابوحمزه اذعان داشت: اسلام فقط در ایران و منطقه غرب آسیا خلاصه نمی‌شود و بلکه باید در امریکا و اروپا سراغ آن را گرفت.

وی یادآور شد: شهید چمران در اوج عرصه علمی اسلحه به دست گرفت و در سوسنگرد به شهادت رسید و شما دانش‌آموزان باید ادامه دهنده راه چمران، همت، باکری و فهمیده باشید و این را از طریق کسب علم می‌توانید انجام دهید. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دانش‌آموزان برای گرفتن مدیریت کشور باید خوب درس بخوانند، تصریح کرد: علم، قدرت، اقتدار و عزت می‌آورد و اگر می‌خواهیم که در مجامع بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در سطوح مختلف علمی قوی شویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: ایران در حال حاضر رتبه شانزدهم علمی جهان را دارد و اگر می‌خواهیم که به رتبه اول علمی جهان دست یابیم باید بسیار تلاش کنیم و از به بطالت گذراندن زمان خودداری کنیم.

وی اضافه کرد: امام راحل استراتژی و هدف‌گذاری جمهوری اسلامی ایران را آزادسازی کل بشریت از یوغ سلطه و استکبار دانست و کسانی که از نظر علمی توانمند شوند می‌توانند این موضوع را پیگیری کنند.

ابوحمزه در ادامه با اشاره به اینکه آگاهی و شناخت خود نسبت به اسلام یکی از نیازهای دانش‌آموزان است، گفت: شناخت شما از اسلام در همین دوران نوجوانی شکل می‌گیرد و برگزاری این دوره‌ها مانند قطب‌نمایی است که مسیر را به شما نشان می‌دهد و خود شماها باید با مطالعه، تفکر و تدبر به نتیجه برسید.

وی به بصیرت‌افزایی اشاره کرد و افزود: بصیرت یعنی راهکارها، اهداف و توطئه‌های دشمنان را بشناسید و آنها را خنثی کنید.

فرمانده سپاه استان همدان خاطرنشان کرد: دشمن از طریق عرضه مواد مخدر، محصولات فرهنگی مبتذل، فیلم‌های مستهجن و ... به جان جوانان افتادند و کسانی که بصیرت دارند به سمت این توطئه‌ها نمی‌روند و جدول دشمن را در روابط نامشروع پر نمی‌کنند.

وی افزود: ما باید سعی کنیم خود را از گناهان حفظ کنیم و با بصیرت‌افزایی دیگران را نیز هدایت کنیم.

انتهای پیام/89019/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول