اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

کسب رتبه پنجم مشارکت در انتخابات توسط استان زنجان

استاندار زنجان گفت: کسب رتبه پنجم مشارکت کشوری در انتخابات نشان از علاقه‌مندی مردم استان به تعیین سرنوشت خود است.

کسب رتبه پنجم مشارکت در انتخابات توسط استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،محمد رئوفی‌نژاد شنبه‌شب در شورای اداری استان زنجان، اظهار کرد: خلق حماسه سیاسی توسط مردم موجب بیمه شدن نظام اسلامی و سرافرازی و کسب توفیقات بیشمار نظام اسلامی شد.

وی با بیان اینکه با وجود همه فشارها، فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی منسجم و هدفمند با اراده، بصیرت، وظیفه‌شناسی، ولایتمداری، زمان‌شناسی و درک و باور ملت ایران انتخابات به صورت باشکوه برگزار شد، افزود: این بار هم دنیا شاهد حضور گسترده مردم در رخداد عظیم و سرنوشت‌ساز انتخابات بود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه این بار هم مشارکت سیاسی مردم در انتخابات چشمگیر بود، افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

وی، حضور میلیونی مردم را در پای صندوق‌های رأی نشان از اعتماد، شناخت و باور عمیقی مقام معظم رهبری از مردم دانست و اذعان داشت: مقام معظم رهبری با شناخت از روحیه مردم سال‌جاری را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند.

استاندار زنجان با بیان اینکه با وجود فشارها، شیطنت‌ها، هجمه‌ها و فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان مردم نشان دادند پای انقلاب اسلامی هستند و خواهند بود، گفت: ملت ایران نشان دادند تحت هیچ شرایطی به نظام اسلامی اخم نکرده و از آرمان‌های آن عدول نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه احیای برخی از جناح‌های سیاسی قبل از انتخابات مدنظر بود، افزود: برخی می‌خواستند پس از انتخابات نیز رئیس‌جمهور منتخب را به نفع خود مصادره کنند.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه حجت‌الاسلام روحانی در نخستین مصاحبه مطبوعاتی خود جواب همه جناح را به خوبی داد، گفت: رئیس‌جمهور منتخب تکلیف همه را روشن کرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور منتخب دولت خود را فراجناحی معرفی و خود را منتخب ملت ایران دانست، افزود: دولت اعتدال‌گر و قانون‌گرای حجت‌الاسلام روحانی به آرامش جامعه کمک کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ملت ایران و به تبع آن مردم استان زنجان در این آزمون نیز سربلند بیرون آمدند، خاطرنشان کرد: کسب رتبه پنجم کشور نشان از علاقه‌مندی مردم استان به تعیین سرنوشت خود است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به مشارکت 81.5 درصدی مردم ابهر در انتخابات 24 خرداد، افزود: مردم شهرستان ایجرود نیز مشارکت 93.37 درصد را ثبت کردند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم خدابنده در انتخابات 93.4 درصد است، افزود: مردم خرم‌دره نیز مشارکت 74.4 درصد را رقم زدند.

استاندار زنجان مشارکت مردم زنجان را 75.33 درصد عنوان کرد و گفت: مردم شهرستان‌های طارم و ماهنشان نیز به ترتیب مشارکت‌های 95.79 و 96.46 درصد را رقم زدند.

وی با تبریک هفته قوه قضاییه خاطرنشان کرد:‌ وفاق و همدلی اعضای شورای تامین در استان زنجان مثال‌زدنی است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به هفته بزرگداشت سربازان گمنام، خاطرنشان کرد: آوازه و صلابت سربازان گمنام در موضوعات امنیتی کشور و منطقه زبانزد است.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های سربازان گمنام در عرصه‌های مختلف ستودنی است، یادآور شد: کشف‌های بین‌المللی سربازان گمنام ستودنی است.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول