اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

شرکت گسترده مردم در انتخابات دشمن را مایوس کرد

امام جمعه شوشتر گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باعث شد تا دشمن از همه دسیسه‌هایش مایوس شود.

شرکت گسترده مردم در انتخابات دشمن را مایوس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دزفول اظهار کرد: دشمن تصور کرده بود که با تلاش‌های انجام داده در ماه‌های گذشته بخشی از مردم را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا منصرف کرده است ولی عملا دید که فعالیت‌هایش راه به جایی نبرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم به اطاعت از رهبری معظم انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند، گفت: دشمن از همه دشمنی‌هایش مایوس شد و با دیدن صفوف به هم چسبیده شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری عملا از همه اقداماتش در ماه‌های گذشته مایوس شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن تصور چنین انتخاباتی را نمی‌کرد، خاطر نشان کرد: دشمن تصور نمی‌کرد که مشارکت 72.7 درصدی در ایران رخ دهد و از این انتخابات به شدت ناراحت است.

وی با اشاره به اینکه همه نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد، افزود: با حضور گسترده مردم در انتخابات و تعیین رئیس جمهور منتخب عملا همه برنامه‌ریزی‌ها برای نقشه تقلب در انتخابات از  سوی دشمن خنثی شد و به نوعی نقشه‌ای دیگر از استکبار جهانی از بین رفته است.

وی با اشاره به اینکه روسای جمهور سایر کشورها به ایران تبریک گفته‌اند، خاطرنشان کرد: تبریک به رئیس جمهور منتخب ایران نشان از صحت انتخابات است که به شایستگی به اثبات رسیده است.

سلیمانی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در سطح کشور برای عمران و آبادانی شهرها به دست مردم برگزار شده است و به نوعی در راستای سپردن مسئولیت‌ها به مردم انجام شده است.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول